חיפוש

לא עוד אירוע – רעיונות לטוויסיטים מעניינים באירוע הבא שלכם

חושבים לערוך אירוע אבל לא יודעים מה לעשות? האם אתה מרגיש שיש כל כך הרבה מסיבות ומפגשים לבחירה שאין טעם לצאת? או שאולי אתה פשוט לא יודע איך לערב את האורחים. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לבזבז את כל הזמן והכסף שלך על מסיבה שלא מניבה רווח.

היכנסו: אירועים כשירות. על ידי אירוח של מסיבה מאורגנת בניגוד למסיבה, אתה לא רק חוסך לעצמך את הטרחה של תכנון והזמנת אירועים מיוחדים, אלא גם מקבל גישה לספקים הטובים ביותר עבור הכסף שלך! הנה כמה רעיונות להסרת הלחץ מארחת אירוע ולהפוך אותו למשהו מיוחד מבלי לשבור את הכסף:

 

ערכו מסיבת נושא

אם האירוע שלכם הוא נושא, לכו עם אחד מתאים. אם המסיבה שלכם קצת יותר כבדה, לכו עם נושא שמדבר לאותם טיפוסים. לדוגמה, ערב משחקים לכל חובבי הביליארד במסיבה שלך יכול להיות לפי ערי עולם שונות. לכו עם נושא שאנשים יתחברו אליו בקלות ויגרום להם להרגיש בנוח באירוע שלכם.

אם הקבוצה שלכם מפוזרת יותר, שקול לארח סדרה של אירועים בנושא כדי לשמור על המסיבה זורמת. אם יש לכם ילדים קטנים, לכו עם נושאים ידידותיים לילדים כמו קוסם לאירוע. אם אתם מחפשים דרך קלה, זולה ועם זאת מהנה לחגוג אירוע מיוחד, שקול מסיבת נושא.

 

תשקיע על אוכל, שתייה ותפאורה

אם חסר לך זמן וכסף, צא לגמרי עם אוכל. לדוגמה, תוכלו להגיש אוכל אמריקאי לא בריא (אך טעים) במסיבה בנושא אמריקאי. אם חסר לכם מזומן, לכו על אופציה זולה יותר שלא תשבור את הבנק. לדוגמה, במקום לשכור מסעדה יוקרתית, למה שלא תערוך מסיבה במטבח שלך? אם אתה רוצה לחסוך עוד יותר כסף, שקול להגיש אוכל במיכלים לקחת הביתה או לקחת את המשקאות והאוכל שלך לדרך.

אם יש לך את המקום, שקול לארח מזנון או להגיש פריטים קלים כמו סלטים, כריכים ושרקוטרי. ואם אתה רוצה לעשות את המייל הנוסף, שקול להציע שירות להחנות את המכונית שלך או לשאת את השולחן שלך לאירוע.

 

חסוך כסף על ידי הבאת אלכוהול משלך

אם יש לך את המזומנים, צא לגמרי עם אלכוהול. אם לא, שקול להביא משלך. אחד החלקים היקרים ביותר בכל אירוע הוא המשקאות החריפים. על ידי הבאת משלך, תוכל לחסוך הרבה כסף ולהימנע מרכישת מארז בירה או בקבוק יין לאורחים שלך. אתה יכול גם לבחור מתוך מגוון רחב יותר של אפשרויות אם אתה לא שותה בירה ענק.

לדוגמה, אתה יכול להביא יין או משקאות חריפים משלך מחנות מקומית שמוכרת אוכל. ואם אתם רוצים לחסוך עוד יותר כסף, שקול להגיש משקאות לא אלכוהוליים.

 

סיכום

אם אתם מחפשים רעיון למסיבה אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, אל תחפשו רחוק יותר. מרעיונות למסיבות מותאמות לתקציב ועד לרעיונות אקסטרווגנטיים יותר, רשימה זו של 10 טוויסטים מעניינים על רעיונות לאירועים תעזור לכם לתכנן את המסיבה המושלמת.

מאזורי מסיבות זמניים ועד ברים וטרקלינים מוטיבים, ברשימה הזו יש הכל. בין אם אתם מחפשים מסיבה פנימית או חיצונית, הרעיונות האלה לתכנון מסיבות יעזרו לכם לתכנן את האירוע המושלם.

קוסם לאירוע

באותו נושא
ירון זיגי - אמן חושים עם המון ביקורות חיוביות
מה הופך מופע אשליות טובה?

מופע אשליות טוב הוא חוויה מהפנטת המשאירה את הקהל מטיל ספק במציאות ומתפעל מהאפשרויות הבלתי מוגבלות של המוח האנושי. בבסיסו, זהו שילוב עדין של טריקים

קרא עוד »