חיפוש

איזה אטרקציות יכולות להתאים ולהרים את האירוע שלכם

אתם מארגנים אירוע בלתי נשכח לכם או למישהו מהמשפחה? איזה כיף! מזל טוב! ההחלטה לחגוג אירוע חשוב היא החלטה מדהימה שיכולה לגרום לכם ולמשפחה ולחברים לערב או אחה״צ של הנאה בלתי נשכחת. בין אם מדובר בבר מצווה, יום הולדת או אפילו אירוע חברה – אתם רוצים שהאירוע יהיה הצלחה מסחררת ואנשים ימשיכו לדבר עליו גם אחרי. אנשים לרוב יגיעו באנרגיות חיוביות וירצו להנות ואנחנו רק צריכים לספק להם את הפלטפורמות המתאימות שיעזרו להם קצת להשתחרר! חשוב לשכור את שירותיהם של חברה טובה ומנוסה שתוכל לעזור לכם בכל ענייני ההפקה ולהוריד לכם הרבה מהראש. מומלץ לקחת חברת אירועים שיכולה לדאוג לכל המעטפת של האירוע – אוכל אטרקציות וכל מה שירים את האירוע שלכם גבוה לשמיים.

 

למה לשלב אטרקציות באירוע?

אטרקציות טובות עושות את ההבדל בין אירוע נחמד לאירוע מדהים. במצבים מסוימים נניח באירועי בר מצווה או אירועים עם הרבה ילדים אטרקציות טובות הן בגדר חובה. בל נשכח גם שאם הילדים קטנים ויש אטרקציה טובה אז להורים יש גם קצת זמן ללא ילדים באירוע – אטרקציה בפני עצמה.

 

איך תבחרו מה האטרקציות המתאימות לאירוע שלכם?

הנה כמה גדשים חשובים כשאתם באים לבחור אטרקציה:

  • קהל היעד – התאימו את האטרקציה לקהל היעד שלכם. לרוב אתם תכירו את האורחים ותדעו מי צפוי להגיע, תוכלו לשער איזה אטרקציה תהיה הכי אטרקטיבית עבורם.
  • חברת אירועים טובה – בחרו חברה שיכולה לספק לכם מגוון אטרקציות כך שתוכלו לרכז את הצרכים שלכם במקום אחד מבלי לעבוד עם כמה חברות. מעטפת אירועים היא חברה כזו שממש יכולה להרים את האירוע שלכם!
  • גיוון באטרקציות – חשוב לבחור באטרקציות מיוחדות יחסית ולכן חברה עם גיוון מאד תעזור לכם. בתקופת בר מצווה לדוגמא, הילדים יכולים להתקל שוב ושוב באותן אטרקציות ולכן מאד חשוב לחפש גם את הדברים המיוחדים יותר.

 

איזה אטרקציות הכי פופולריות היום בשוק?

האמת שזו שאלה ענקית כי באמת יש המון! לכן אנחנו ממליצים לעשות שיחת התייעצות עם חברה טובה שתוכל לעזור לכם למפות את האירוע שלכם.

 

כמה דוגמאות לאטרקציות הכי מגניבות היום בשוק

 

עמדות משחק

מעבר לפוקר הפופולרי והבאמת מעולה תוכלו לשכור עוד המון דברים כגון: שולחן סנוקר, שולחן הוקי אוויר, שולחן פינג פונג ואפילו עמדת כדורסל אלקטרוני וזוהי רק רשימה חלקית!

 

אוכל

אטרקציה נוספת שמומלץ לקחת בחשבון היא הטריק הישן ביותר בספר – אוכל! דוכני אוכל צבעוניים וטעימים יהפכו את האירוע שלכם לכיף אמיתי. פיצה, גלידה, פלאפל הם הפופולריים ביותר אבל יש היום בשוק עוד עשרות דוכנים – כך שאם אתם מחפשים משהו מיוחד שייזכר להרבה זמן תוכלו למצוא דוכנים כגון דוכן קוקולידה או בננה על מקל, יאמי!

 

מתנפחים

עבור ילדים זה פתרון מושלם. חפשו את המתנפחים המגניבים והיפים ביותר בשוק. אפשר גם לקחת את הרעיון ללאבל הבא וללכת על מסלול נינג׳ה שגם מרים כל אירוע וגורם לחוויה בלתי נשכחת.

אז קדימה תקראו קצת על האטרקציות השונות, התייעצו עם אנשים מקצוע שיעזרו לכם לתפור אירוע בלתי נשכח ותהנו!!!

אטרקציות לאירועים

 

באותו נושא
ירון זיגי - אמן חושים עם המון ביקורות חיוביות
מה הופך מופע אשליות טובה?

מופע אשליות טוב הוא חוויה מהפנטת המשאירה את הקהל מטיל ספק במציאות ומתפעל מהאפשרויות הבלתי מוגבלות של המוח האנושי. בבסיסו, זהו שילוב עדין של טריקים

קרא עוד »