חיפוש

תוך כמה זמן אפשר ללמוד להיות מנטליסט?

אם הגעתם לכאן, כנראה שנכחתם בהופעה של אמן חושים או מנטליסט והחלטתם שאתם רוצים לעמוד במקומו, על הבמה ולבצע את התרגילים שהוא עושה. אם זה המצב, תדעו שהגעתם למקום הנכון. אנחנו בעצמנו היינו לא מזמן במצב דומה והחלטנו שאנחנו רוצים ללמוד להיות מנטליסטים. ניסינו ובסוף לא הצלחנו להגיע ליעד הנכסף, אבל חזרנו עם תובנות חשובות שנשמח לשתף אתכם, כדי שתוכלו ללמוד להיות מנטליסטים ולא תיפלו באמצע הדרך כמונו. תמשיכו לקרוא כי בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו כדי שתוכלו לדעת את משך הזמן הדרוש כדי ללמוד להיות מנטליסט.

 

רקע אודות לימוד מנטליזם 

כדי לענות על השאלה – תוך כמה זמן אפשר ללמוד להיות מנטליסט? צריך קודם כל לבדוק כמה זמן פנוי יש לכם. הרי הבסיס שכל אחד צריך שיהיה לו בלימוד של מנטליזם מורכב מ-2 חלקים: 

  • זמן פנוי 
  • כוח רצון

אדם שרוצה ללמוד מנטליזם צריך לשים לב שיש לו הרבה זמן פנוי והמון כוח רצון. אם אין לו משני אלו באופן שווה, הדבר עשוי להביא לכך שהוא לא יצליח בכלל להגיע ליעד (כמו שקרה לנו).

 

אז כמה זמן פנוי וכוח רצון יש לך?

בואו נתמקד לרגע במקרה שלנו, נקרא לנו לצורך העניין X. X  רוצה ללמוד להיות מנטליסט והוא עובד במשרה מלאה 5 ימים בשבוע. יש לו כוח רצון, הוא מוכן להתחיל אתמול ללמוד את התחום, אבל לא היה לו הרבה זמן פנוי לתרגל. הוא יכול היה לתרגל ביומיים החופשיים שלו, אבל בשאר ימי השבוע, לא היה לו זמן. אם לכם, בניגוד ל-X  יש הרבה זמן פנוי (ואתם יודעים שיש לכם כוח רצון, כזה שגורם לכם לרצות להתחיל עכשיו) אתם צריכים לגלוש אל אתר – ADMAGIC. שם תוכלו להתחיל להיות מנטליסטים.

 

יש לכם זמן פנוי וכוח רצון באופן שווה – תוך כמה זמן תוכלו ללמוד להיות מנטליסטים?

נניח שאתם בנויים להיות מנטליסטים. כלומר, יש לכם את כל התכונות, יש לכם כוח רצון ואתם תוהים – תוך כמה זמן תוכלו ללמוד את התחום? להלן התשובה שחיכיתם לה:

 

אם תתרגלו כל יום בשבוע במשך שעתיים

אם יש לכם זמן פנוי בכל יום ואתם תתרגלו בכל יום במשך שעתיים, אתם צפויים להיות מנטליסטים תוך חודש אחד בלבד.

 

אם תתרגלו 5 פעמים בשבוע במשך 3 שעות

אם יש לכם 5 ימים בשבוע שאתם יכולים לתרגל בהם בכל פעם כ-3 שעות, אתם צפויים להיות מנטליסטים תוך חודש וחצי – חודשיים.

 

אם תתרגלו 3 פעמים בשבוע במשך 4 שעות

אם יש לכם 3 ימים בשבוע שאתם יכולים לתרגל בהם בכל פעם כ-4 שעות, אתם צפויים להיות מנטליסטים תוך שלושה – ארבעה חודשים.

אמן חושים עושה טריק

באותו נושא
ירון זיגי - אמן חושים עם המון ביקורות חיוביות
מה הופך מופע אשליות טובה?

מופע אשליות טוב הוא חוויה מהפנטת המשאירה את הקהל מטיל ספק במציאות ומתפעל מהאפשרויות הבלתי מוגבלות של המוח האנושי. בבסיסו, זהו שילוב עדין של טריקים

קרא עוד »