חיפוש

האם יש הבדל בין אמן חושים למנטליסט?

בעבר הלא רחוק החיפוש אחר הופעה לאירוע פרטי היה מרוכז בעיקרו בחיפוש אחר "קוסם". כיום, בעידן בו ישנו שפע רב ובעלי מקצוע רבים המציעים את שירותיהם, החיפוש אחר אמנים שיעלו את הופעותיהם באירוע פרטי נע בין חיפוש אחר אמן חושים למנטליסט, בין ליצן לאמן כדורים, ובין מפעילים המתמחים בסוגים שונים של פורמטים. מובן כי בני הדור הצעיר נותנים דגש רב על ההבדלים בין האפשרויות השונות. לכן, בפסקאות הקרובות נעמוד על ההבדלים שבין אמני חושים למנטליסטים.

 

מה ההבדלים בין אמן חושים למנטליסט?

בשפה הדבורה, בעיקר בקרב אנשים שאינם בעלי ידע והבנה בעולם דעת זה, לא נראה שיש הבדל בין אמן חושים למנטליסט. נראה שהכוונה השכיחה היא לבעלי מקצוע שעיקר עיסוקם הוא קשור בשימוש בטלפתיה וכוחות תודעתיים אחרים.

בשני המקרים, הן של אמן החושים והן של המנטליסט, השימוש בכוחות המחשבה נועדה לטובת בידור הקהל ולטובת פעולות אשר נדמו כבלתי אפשריות, או כאלו שהן "מעל לכל דמיון". בנוסף, הן אמן חושים והן מנסטליסט צריכים קהל אשר יהווה את מושא הפעולות הבידוריות של האדם שמופיע. בשני המקרים, המנטליסט ואמן החושים, צריכים את הקהל על מנת ליישם את הטריקים שלהם, ועל מנת ליצור ריגוש בקרב אחרים.

בנוסף, אמנים רבים משתמשים בכישוריהם לטובת קריאת מחשבות וסוגסטיה. מובן כי ללא קהל אשר ניתן לקרוא את מחשבותיו, לא יוכל אמן החושים או המנטליסט להפעיל את כישוריו. מן האמור נראה כי בשני המקרים, הכישורים המופעלים הם כישורים דומים אשר שמים במרכז את אותם הדברים. לכן, ההבדל בין השניים הוא קטן והבחירה בין השניים היא בידכם.

 

עדיף לבחור בבעל ניסיון

כפי שנראה מעלה, הבחירה בין אמן חושים למנטליסט אינה כה דרמטית. נראה כי בשני המקרים השירות שתקבלו עשוי להיות מאוד דומה. לכן, נראה כי עיקר ההבחנה היא במיומנויות של האדם אותו אתם שוכרים.

מובן כי בתחום זה, אשר עבר התפתחות מרשימה בשנים האחרונות וקלט אליו אמנים חדשים רבים, ישנם הבדלים ביכולת של אמנים שונים. כלומר, אם אתם מבקשים להותיר רושם רב על האורחים שלכם, ולהיות בטוחים כי האמן אותו שכרתם יענה על הדרישות שהצבתם לו, נכון יהיה לבחור באמן בעל ניסיון.

 

האם מופע של אמן חושים הוא יקר

בעוד הגדרת העיסוק אינה כה רלוונטית, המקצועיות של אמן החושים היא בהחלט עניין המשפיע מאוד על המחיר אותו הוא יגבה מכם. לכן, בשקלול יתר השיקולים, נכון להשוות מחירים ולבחון האם המחיר המוצע לכן הולם את התקציב אותו הגדרתם לאירוע שבמוקד.

 

איפה ניתן למצוא אמן חושים מומלץ

החיפוש אחר אמן חושים מומלץ יכול להיות מתיש ומלחיץ. עם זאת, בכניסה לאתר http://admagic.co.il תוכלו למצוא אמן חושים בעל ניסיון רב מול קהלים שונים ומגוונים, אשר יספק את מבוקשכם ויותיר את הקהל שלכם המום ושמח.

 

אמן חושים עם קלפים

 

באותו נושא
ירון זיגי - אמן חושים עם המון ביקורות חיוביות
מה הופך מופע אשליות טובה?

מופע אשליות טוב הוא חוויה מהפנטת המשאירה את הקהל מטיל ספק במציאות ומתפעל מהאפשרויות הבלתי מוגבלות של המוח האנושי. בבסיסו, זהו שילוב עדין של טריקים

קרא עוד »