חיפוש

איך נדע שהמופע של אמן חושים יהיה כמצופה?

מופע של אמן חושים זה דבר בלתי צפוי. הכל יכול לקרות על הבמה, אך לא הכל יקרה. אנחנו מזמינים אמן על פי הופעותיו הקודמות, על פי המלצות ולפי התיאור באינטרנט. לא תמיד יודעים למה לצפות או מה יהיה שם. כל הופעה עומדת בפני עצמה ומיוחדת במינה, היא לא דומה לכאלו שהיו לפניה, והיא תפתיע כך או אחרת. לא תמיד ניתן לדעת אם האמן יבצע מופע זהה למופע הקודם שצפינו בו ולכן הזמנו אותו, או יפתיע במיומנויות חדשות וייקח אותנו לעולם אחר. אז איך נוכל לדעת שהמופע של האמן חושים יהיה כמצופה? במאמר זה ננסה להסביר.

 

המלצות קודמות

עשינו את הצעד והזמנו אמן חושים. כעת אנחנו אחוזים ציפייה לדעת מה יקרה, מה יהיה ומה עתיד להפתיע אותנו על הבמה. אמן חושים זה מקצוע בלתי צפוי, אי אפשר לחזות מה יהיה במופע ואיך הדברים יתקיימו הפעם, ישנן הרבה השפעות על המופע הכוללות גם את הקהל ואת האנרגיה בחדר.

אך מצפייה בהופעות קודמות נוכל להניח מה התכנון בפועל ומה הפעולות שצפויות להגיע. בנוסף גם גלישה באתרי האינטרנט וידיעה מה תחום ההתמחות של האמן חושים מוסיפה לתחושת הבטחון שהמופע יתבצע כהלכה. כמו כן, רצוי לדבר עם בעל המקצוע ולתאם איתו ציפיות מבחינת גילאי הקהל, האנשים וכן הלאה.

 

מופע מותאם אישית

לפעמים זה לא מספיק לצפות רק בהופעות קודמות ולהסתמך על המידע הזה. צרו קשר עם המופיע והאמן, דברו איתו על מהות האירוע ומה אתם מעדיפים שיהיה שם ומה לא. אם מדובר באירוע חברה, אירוע משפחתי או יום הולדת – תנו לבעל המקצוע את כל הפרטים הרלוונטיים.

שתפו אותו בחששות שלכם, בפחדים של מה שיקרה ונסו ביחד להגיע לפתרון. אמן חושים מקצועי יבין אתכם וינסה להתאים את המופע לרצונכם ולנסות לקיים משהו שיביא שמחה לכולם, גם לאלה שלא רוצים להשתתף.

 

צפו לבלתי צפוי

גם אם נתכנן לפרטי פרטים ונקיים את הכל לפי הספר, תמיד יכול לצוץ משהו בלתי צפוי, אלה החיים. נסו שלא להיפגע מכך ולהישאר רגועים. כל רוח ההופעה של אמן חושים מתבססת על זריזות, מהירות ותפיסה של שינוי המציאות. המשתתפים במופע מהקהל יודעים שהם לוקחים חלק בדבר מה שעשוי להפתיע אותם ולהיות בלתי צפוי. אין דבר שיכול להשתבש כשאתם מודיעים מראש ומכוונים את הקהל בהתאם למופע.

הרצון לדעת שהמופע של אמן חושים יהיה כמצופה היא הבטחון שהמופע יתקיים כהלכה. גם אם הוא המופע שונה ממה שחשבתם, במידה והוא הפתיע, ריגש, גרם להלם בקהל – המופע קיים את מטרתו. שכן, המטרה של אמן חושים היא להקסים וליצור חוויה משותפת לכלל הצופים, גם אם מדובר במופע שלא ראינו כמותו קודם לכן.

אמן חושים

באותו נושא
ירון זיגי - אמן חושים עם המון ביקורות חיוביות
מה הופך מופע אשליות טובה?

מופע אשליות טוב הוא חוויה מהפנטת המשאירה את הקהל מטיל ספק במציאות ומתפעל מהאפשרויות הבלתי מוגבלות של המוח האנושי. בבסיסו, זהו שילוב עדין של טריקים

קרא עוד »