חיפוש

שלט לדלת הדירה- מה הוא אומר עלינו?

בכל העולם נתקלתי וראיתי אין סוף שלטי כניסה לבית. קלאסיים ומצחיקים, מהודרים או עשויים עבודת יד. בכל פעם ניסיתי להתאים את סגנון השלט למשפחה או האדם מאחוריו. שלל הסגנונות הקיימים בשוק בעיצוב אישי ובחנויות כלי הבית מצביעים לנו על טרנד שגדל סביב עיצוב השלט.

 

שלט ברזל ועץ קלאסי

שלט מברזל בשילוב עץ חוזר על עצמו בהמון בתים. זהו עיצוב פשוט וקלאסי שניתן לראות ברוב שכונות הקוטג׳ הטיפוסיות בעיירות המנומנמות. ״משפחת ישראלי״ פשוט וכך, אין רחוב ומספר, כי כולם מכירים את כולם והמשפחות ביחד עם השלט נמצאות בבית הזה פחות או יותר מקום המדינה.

 

שלטי קריקטורה

די. הטרנד הזה מוצה מעל ומעבר, ורק רווקים וזוגות צעירים חסרי חוש עיצוב עוד נשארו אתו. שלטי עץ קטנים עם ציור קריקטורה ״מצחיקים״ באנגלית או בעברית עם שם הזוג הצעיר וכמובן, שם הכלב. לרוב הם יהיו תלויים על דלת ישנה ומתקלפת, וניכר שלא החליפו את השלט במשך כמה שנים טובות.ֿ

 

שלטי בטון

בשלטי בטון נתקלתי בדרך כלל בבתים פרטיים, בשכונות שבהן הבתים שונים ומיוחדים זה מזה. הבטון מזוהה כסגנון מינימליסטי, טרנד שתופס תאוצה בשנים האחרונות וניתן לראות אותו גם בסלון הבית. כך שאם אתם משפחה שאוהבים את הסטייל הכבד אך הקלאסי, הפשוט אך עם נוכחות, כדאי לכם ללכת על שלט בטון, שתוכלו למצוא לדוגמה אצל שלט לדירה – דריה עיצוב מבטון .

 

שלטי עץ

מזכיר לי קצת את האותיות בספר עבודות השורשים שלי. הייתי מתאימה את שלט העץ לבתים במושב או בקיבוץ, חומר שיתכתב עם האווירה והירוק מסביב אך לעיתים עלול להיבלע בו. כיום קיימים מגוון אופציות לשלטי עץ או שילוב חומרים עם עץ- כמו שלט הברזל, שלט הבטון ושלטים אחרים שניתן להוסיף עץ ולשדרג אותם.

 

שלט ברוכים הבאים

שלט הברוכים הבאים מתאים למי שלא רוצה להשקיע סכום גדול, לא מעוניין בדלת עם אזכור אישי או חם ובגדול, רצה בסך הכול לקשט את הדלת. אלו השלטים שקונים בחנויות כלבו או כלי בית או יותר גרוע, שלט שקיבלנו לחג מהדודה, ובמקום להעביר אותו הלאה חשבנו ״למה לא? גם ככה דלת הכניסה ריקה״.

 

אין שלט כלל

כנראה אתם מתגוררים בדירה זמנית, ופחות נוטים לשים דגש על הפרטים הקטנים. כשבאים לבקר אתכם חברים אתה כנראה מסבירים להם שאתם גרים בקומה השלישי בדלת מצד שמאל ושם זה מסתיים, בשבילכם. כשהאורח יגיע הוא יתהה האם בצד שמאל, זו הדלת הימנית או השמאלית? פשוט תעשו חיים נוחים וקלים יותר לבני המשפחה והחברים ושימו שלט. אפילו קריקטורה.

 

לסיכום

שלט הכניסה או לא עניין של חיים ומוות, אך אם סטייל ועיצוב חשובים לכם, והשקעתם בשער הכניסה, בתיבת הדואר ובדלת חדשה, שווה גם להשקיע בשלט כניסה מעוצב ומיוחד שיעלה בעוד שלב את חוץ הבית.

דלת דירה

 

 

באותו נושא
Cloud, Services
מה אילו שירותי ענן?

בנוף הדיגיטלי המהיר של היום, עסקים מסתמכים יותר ויותר על שירותי ענן כדי לייעל את הפעילות שלהם, לשפר את שיתוף הפעולה ולשפר את יעילותם הכוללת.

קרא עוד »
הדברה ירוקה
מה היא הדברה ירוקה?

הנזקים הסביבתיים הגלובליים גורמים לשינוי באטמוספירה וגורמים לפגיעה בלתי הפיכה בסביבה בה אנו חיים. על מנת למזער את הנזקים, נוקטים בפעולות כמו הפחתת שימוש בפלסטיק,

קרא עוד »