חיפוש

מה ההבדל בין עדשות רגילות לעדשות מולטיפוקל

בתקופה האחרונה אנו שומעים שיח ער על עדשות מולטיפוקל ברשתות החברתיות. בירור קצר בנושא שערכנו על מול גולשים, העלה כי רבים רוצים לדעת מה ההבדל בין עדשות אלה לעדשות הרגילות. אנו מודים כי מצאנו את עצמנו מסתקרנים גם כן בעניין. לכן, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם כל המידע הרלוונטי. 

 

מה הכוונה ב"עדשות רגילות"?

אנו מעדיפים שלא לצאת מנקודת הנחה שאתם יודעים מה הכוונה בעדשות ראייה רגילות. שכן, כל אחד מהקוראים עשוי לסבור שמדובר בעדשות מסוג אחר. לכן, נציין בקצרה כי אלו עדשות שמאפשרות לראות טוב למרחק מסוים. כלומר, לרחוק או לקרוב בנפרד.

אנו חוזרים ואומרים שמדובר בעצם במשקפיים שיש בהן עדשות שמאפשרות לראות למרחק רב או משקפיים שמאפשרות לראות למרחק קצר. הדגש על עניין זה הינו חשוב במיוחד. בהמשך, יתבהר לכם מדוע התעקשנו להסביר זאת באופן מעמיק.

מה הכוונה בעדשות רגילות

עדשות מולטיפוקל – מה זה אומר?

אנחנו נציג בפניכם בקרוב מאוד את ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין עדשות רגילות לבין עדשות מגע מולטיפוקל. רגע לפני שנציג בפניכם את ההבדלים הללו, עליכם לדעת מה זה בכלל עדשות מולטיפוקל. בירור מעמיק שערכנו בנושא העלה כי מדובר בעדשות שמאפשרות לראות טוב מכל הכיוונים. כלומר, אלו עדשות מיוחדות שמאפשרות לראות לרחוק וגם לקרוב באותו זוג משקפיים.

עדשות מולטיפוקל – מה זה אומר 

מה ההבדל בין השתיים?

כעת אתם יכולים לראות כי מדובר בהבדל משמעותי. מי שצריכים לתקן את הראייה שלהם למרחק רב ולמרחק קצר, לא חייבים להשתמש ב – 2 זוגות משקפיים עם עדשות רגילות. שכן, הם יכולים פשוט לבחור בעדשות מולטיפוקל שיאפשרו להם לראות טוב לכל כיוון שהוא. מי שמשתמשים בעדשות מסוג זה ציינו בפנינו כי מדובר ביתרון עצום. הרי הם לא צריכים לקחת איתם לכל מקום 2 זוגות משקפיים ולהחליף ביניהם בהתאם לצורך.

 

בחירה בעדשות מולטיפוקל – מתי תצטרכו לעשות זאת?

במרבית המקרים, יש צורך בבירור אודות עדשות מולטיפוקל לאחר גיל 40. שכן, בשלב זה העיניים מזדקנות מעט ועולה לא פעם קושי בראייה לרחוק, לקרוב או לשני המרחקים. מי מכם שמצאו את עצמם זקוקים לעדשות ל – 2 המרחקים צריכים לדעת כי עליהם לפנות אל חנות אופטיקה מוסמכת ומוכרת. כזו שתספק להם עדשות מולטיפוקל איכותיות. אנו מציעים לכם לערוך בירור תחילה עם אנשים שיש להם עדשות מולטיפוקל, למשל:

  • קרובי משפחה
  • חברים
  • קולגות
  • שכנים

תשימו לב שאתם עורכים את הבירור אך ורק אל מול גורמים שימסרו לכם מידע אמין בוודאות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההבדל המהותי שבא לידי ביטוי בין עדשות רגילות לבין עדשות מולטיפוקל. כעת, יש בידיכם את כל המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק לבחור את העדשות המתאימות לכם, במידה ויש בכך צורך. נאחל לכם שתראו 6 – 6 ובהצלחה.

מה ההבדל בין עדשות רגילות לעדשות מולטיפוקל

באותו נושא
Cloud, Services
מה אילו שירותי ענן?

בנוף הדיגיטלי המהיר של היום, עסקים מסתמכים יותר ויותר על שירותי ענן כדי לייעל את הפעילות שלהם, לשפר את שיתוף הפעולה ולשפר את יעילותם הכוללת.

קרא עוד »
הדברה ירוקה
מה היא הדברה ירוקה?

הנזקים הסביבתיים הגלובליים גורמים לשינוי באטמוספירה וגורמים לפגיעה בלתי הפיכה בסביבה בה אנו חיים. על מנת למזער את הנזקים, נוקטים בפעולות כמו הפחתת שימוש בפלסטיק,

קרא עוד »