חיפוש

הכירו את הטיפול החדשני בגליובלסטומה! 

לא לעתים קרובות האונקולוגים זוכים להיות הראשונים להשתמש בטכנולוגיה חדשנית. באופן מסורתי, טכנולוגיה ומכשירים נמצאים בתחום של נוירוכירורגים ואונקולוגים המתמחים בקרינה. אבל Optune, מכשיר המספק דחפים חשמליים בעוצמה נמוכה או "שדות מטפלים בגידולים" (TTFields) למוח, מספק לאונקולוגים, במיוחד אלה המטפלים בגליובלסטומה, הזדמנות ליישם טכנולוגיה כחלק מהסטנדרט שלהם במשטר הטיפול.

למכשיר הזה יש יעילות מוכחת, מעולה בהשוואה לכימותרפיה. אין לו תופעות לוואי חמורות כמו כימותרפיה, ואיכות החיים של המטופל טובה יותר לעומת טיפולים אחרים שהונגשו עד כה לטיפול בגליובלסטומה.

 

Optune – טיפול חדשני בגליובלסטומה

בין השאר הודות לניסויים קליניים בפיקוח חוקרים ממרכז הסרטן של אוניברסיטת קולורדו, מכשיר חשמלי לביש ונייד בשם Optune מוכיח את עצמו כיעיל בטיפול בסוג של גידול מוחי הנקרא גליובלסטומה. מכשיר Optune פועל על ידי ייצור שדות חשמליים מתחלפים שחודרים לתוך המוח ומשפיעים על תאים סרטניים, וגורמים להם למות לפני שהם יכולים להתרבות. זה בעצם מקטב את התא, מסבירים החוקרים שפיתחו את Optune.

צד אחד של התא הופך לחיובי, ואחד הופך לשלילי. כדי שתא סרטני יגדל, כל חלקי המכונות הקטנים בתוך התא הזה צריכות להסתדר במרכז התא כדי שיוכלו להתרבות. אבל כאשר פעולה מסוימת מקטבת את התא, לכל אחד מהחתיכות הקטנות האלה בתוך התא יש כעת מטען חשמלי משלו. אז הם נמשכים לצד התא, והם לא מסוגלים להתיישר במרכז התא הזה, ואז התא עובר מה שאנחנו מכנים אפופטוזיס, שזה שם מפואר למוות תאי.

Optune – טיפול חדשני בגליובלסטומה

איך Optune עובד?

Optune עובד על ידי יצירת שדות לטיפול בגידולים הנקראים גם
.(TTFields) Tumor Treating Fields
TTFields הם שדות חשמליים שעוזרים להאט או לעצור את חלוקת התאים הסרטניים ועלולים להרוס חלק מהתאים הסרטניים לחלוטין. עם המכשיר Optune, הטיפול ב-TTFields מועבר ישירות לאזור הגוף שבו נמצא הסרטן, באמצעות 4 טלאים דביקים הנקראים מערכי מתמרים.

טיפול באמצעות גלים חשמליים מסוג TTFields הינו ממוקד במיוחד, והם אינם משפיעים באופן משמעותי על תאים בריאים, ולכן בטוחים לשימוש. לאחר החבישה של המכשיר על הראש, והפעלתו המכשיר מתחיל לשחרר את אותם גלים חשמליים מבלי שהחובש חש בשום דבר ויכול להמשיך בעיסוקיו היומיומיים.

איך Optune עובד

מתקן נוח לחבישה על הראש

Optune פועל על ידי חיבור ישירות לראשו של המטופל כדי לספק טיפול בשדות אלקטרומגנטיים באמצעות דחפים חשמליים בעוצמה נמוכה למוח. המכשיר נייד ומופעל על סוללה. משרד הבריאות האמריקאי אישר גרסה קטנה וקלה יותר של Optune ביולי 2016. הוא משדר בעצם שדה חשמלי מתחלף בתדר של 200 קילו-הרץ".

כדי לתת קצת פרספקטיבה, זה נמצא בגבול בין גלי רדיו לטווח הגלים של מיקרוגל. טכניקה זו נחשבת יעילה במיוחד ועוזרת להאט או להפסיק את צמיחת הגידול על ידי עיכוב מיטוזה במהלך שלבים קריטיים בחיי התאים בגוף כגון: מטאפאזה, אנפאזה וטלופזה.

 

לסיכום

אם גם אתם רוצים להיחשף לסגולות הרפואיות של טיפול חדשני בגליובלסטומה, כנסו אל הלינק והתחילו את המסע שלכם, אל עבר המזור שנחוץ לכם על מנת להחזיר אתכם לקו הבריאות התקין, וליהנות מחיים נטולי סבל. הטיפול החדשני של Optune מסייע לגוף שלכם להילחם בחלוקת התאים הסרטניים, באמצעות גלים חשמליים באחת השיטות החדשניות והמוכחות ביותר לטיפול בגליובלסטומה.

הכירו את הטיפול החדשני בגליובלסטומה! 

באותו נושא
Cloud, Services
מה אילו שירותי ענן?

בנוף הדיגיטלי המהיר של היום, עסקים מסתמכים יותר ויותר על שירותי ענן כדי לייעל את הפעילות שלהם, לשפר את שיתוף הפעולה ולשפר את יעילותם הכוללת.

קרא עוד »
הדברה ירוקה
מה היא הדברה ירוקה?

הנזקים הסביבתיים הגלובליים גורמים לשינוי באטמוספירה וגורמים לפגיעה בלתי הפיכה בסביבה בה אנו חיים. על מנת למזער את הנזקים, נוקטים בפעולות כמו הפחתת שימוש בפלסטיק,

קרא עוד »