חיפוש

שמונה עובדות מסקרנות על בתי מלון

נכון שנמאס לכם כבר לקרוא את אותן הכתבות כל הזמן? דירוג בתי מלון בעולם, המלצות על בתי מלון בעולם.

משעמם.

צפוי.

אז חשבנו לתת לכם אתנחתא קטנה מכתבות שדומות אחת לשנייה כמו תאומים זהים.

נשמע כמו רעיון ממש טוב.

אספנו בשבילכם מספר עובדות מסקרנות על בתי מלון מכל רחבי העולם. אז נכון, אולי לא תמצאו פה מידע שחיפשתם על מלונות בתאילנד או הוסטלים בסרי לנקה, אבל כן תמצאו פה  עובדות מעניינות, שלבטח ישמשו אותכם בפעם הבאה שתשבו עם החבר'ה לאיזה כוסית.

מוכנים להעשיר את הידע הכללי שלכם? יאללה מתחילים.

 

 תמיד שאלתם את עצמכם מה בית המלון העתיק בעולם

ובכן, המלון העתיק בעולם, הוא בית מלון בשם Nishiyama Onsen, הממוקם ביפן. הוא הוקם בשנת 705 לספירה. כן כן, קראתם נכון – 705 לספירה. איך אומרים – ישן ישן. ומה שהכי מסקרן, זו העובדה שכל הזמן הזה, הוא שייך לבני אותה המשפחה. אם לדייק, אז לבערך 50 דורות של אותה המשפחה. אבל מי סופר.

 

 תמיד שאלתם את עצמכם מה בית המלון הגדול בעולם

התשובה היא, בית מלון First World, הממוקם במלזיה. סך הכל יש בו קצת יותר מ – 7000 חדרים. כן, אולי כדאי שתיקחו אותו בחשבון בפעם הבאה שאתם מחפשים מקום לערוך בו סדר פסח משפחתי או משהו.

 

 תמיד שאלתם את עצמכם מה בית המלון הקטן בעולם

הגיוני מאוד אם שאלתם את עצמכם איזה בית מלון הוא הגדול בעולם, להתעניין באיזה אחד הוא הקטן ביותר. ובכן, מלון Eh'hause  אשר ממוקם בגרמניה הוא בית מלון הקטן ביותר בעולם. כמה קטן, תשאלו? ברמה כזו, ששני אנשים בו זמנית, זו התפוסה המרבית שלו. לאנשים שלא אוהבים אנשים אחרים בהגזמה.

 

 תמיד שאלתם את עצמכם מה בית המלון עם הכי הרבה כוכבים בעולם

אנחנו די בטוחים שיש לכם מושג די טוב מה התשובה הנכונה. איך אומרים, כנראה שיצא לכם לעבור ליד. מי שבכל זאת לא בטוח שהוא יודע את התשובה הנכונה, נאשר לו ש Burj Al Arab, אשר נבנה בדובאי הוא התשובה הנכונה. מדובר בבית מלון בעל לא ארבעה, לא חמישה אלא, אתם יושבים? שבעה כוכבים שלמים. תעשו מה שנראה לכם לנכון עם המידע הזה.

 

 תמיד שאלתם את עצמכם מה בית המלון עם החדר היקר ביותר בעולם

מדובר בבית מלון שנמצא במדינה היקרה ביותר בעולם, טוב זה היה לפני שגילו שתל אביב היא העיר היקרה בעולם, מה שהפך אותנו למובילים בטבלה. בית מלון, שנמצא בשוויץ ואם רוצים לדייק ממש, אז בז'נבה שבשוויץ ועלות החדר היא בסביבות ה – 65000$ ללילה אחד. טוב, מי מעשירי העולם צריך יותר מלילה אחד בבית מלון כלשהו.

 

 תמיד שאלתם את עצמכם מה בית המלון המוזר ביותר בעולם

בקטגוריה זו, יש לנו יותר מבית מלון אחד. לאור העובדה, שאין לנו באמת דרך לספר לכם על כל בתי מלון המוזרים בעולם, נציין רק שניים. הראשון, אשר נמצא בבוליביה מתאפיין בזה שכל הקירות שלו עשויים עמודי מלח. הבית מלון אוסר על האורחים שלו ללקק את המלח מהקירות או לנסות ולהוסיף אותו לאיזה סלט שבדיוק חתכו בחדר. השני, הוא בית מלון שממוקם בסטוקהולם והוא בעצם, מטוס בואינג מקורקע. אם תמיד רציתם להרגיש כמו קברניט בזמן הטיסה, אתם לגמרי מוזמנים להתאכסן בו. יש רק שני דברים כיפיים פחות  – הוא מרוחק ממרכז העיר ועלותו ללילה היא בסביבות ה – 70 יורו.

 

 תמיד שאלתם את עצמכם מה בית המלון עם ארוחת בוקר היקרה בעולם

כי כמה אפשר להתלונן על המחיר המופקע שלוקחים בתי מלון בארץ, הגיע הזמן להתלונן קצת על המחירים בחו"ל. בית מלון עם ארוחת בוקר היקרה בעולם, הוא New York City Le Parker Meridien, שבו, תמורת 1000$ תוכלו להזמין חביתה עם לובסטר וקצת קוויאר. שילוב טוב יותר מאשר שמנת שום שמיר.

 

 ולסיכום, תמיד שאלתם את עצמכם איפה נמצא בית המלון המפחיד בעולם

בית מלון צף Queen Mary, שבעברו היה פשוט אונייה. הבעיה? כמה אנשים מצאו את מותם שם ונתקעו קצת בתור רוחות. נשמע לנו מבאס.

מיטה

 

באותו נושא
טיסה
נאמנותה של מילה בינלאומית

שופינג, מילה שאין צורך לתרגם למען אף אחד – מילה בינלאומית בקצרה. וכמו כל מילה בינלאומית שמצטרפת לשורה של מילים בינלאומיות אחרות כמו קפוצ'ינו, סודה,

קרא עוד »