חיפוש

נאמנותה של מילה בינלאומית

שופינג, מילה שאין צורך לתרגם למען אף אחד – מילה בינלאומית בקצרה. וכמו כל מילה בינלאומית שמצטרפת לשורה של מילים בינלאומיות אחרות כמו קפוצ'ינו, סודה, קרואסון ופסטה – היא מתלווה אלינו לכל טיול שאנחנו יוצאים אליו. ואם כבר מדובר בבת לוויה כל כך נאמנה, לא נקדיש לה יום שלם? אין סיכוי.

אבל יש שופינג ויש שופינג באותיות גדולות ומודגשות. יש אנשים שבשבילם, שופינג טוב זה שופינג בקניון, שבו ניתן לבלות גם יום שלם. יש אנשים אחרים שחייבים למצוא כפר אאוטלטים שלם, שיש בו בגדי מעצבים ושאר פריטים נחשקים וגם אם הם יצטרכו לנסוע 3 שעות לכל כיוון, הם ייעשה זאת.

אבל איך יודעים מה אזור הקניות המומלץ בעיר שאותה אנחנו לא מכירים? קוראים את הכתבה הבאה.

נסענו, בדקנו, גילינו ועכשיו שופינג ברומא, הולנד, גרמניה – לא יכול להיות קל יותר.

שימו נעליים נוחות – נלך הרבה היום.

 

מתחילים מהבסיס

אם יש מדינה שמקדשת את שופינג האאוטלטים, אז בהחלט הגעתם אל אחת כזו. הם לא בונים אאוטלטים, הם בונים עיר שלמה, שכנראה תרצו לעבור לגור בה למספר ימים (בעונת הסיילים , ברור שבעונת הסיילים).

באיטליה, כמו גם בשאר מדינות אירופה, יש עונת סיילים שלמה. יש לה תאריכים קבועים וזה קורה פעמיים בשנה.

זה לא מזכירים את ה"סוף עונה" שלנו, אלא מגיע לממדים הרבה יותר גדולים ומרשימים, עם הנחות שבאמת יכולות להיות מאוד משמעותיות. ה – sconti או ה – soldi האיטלקים יתחילו מ – 20 אחוז הנחה ויגיעו לעד כדי 80 אחוז הנחה.

 

 מה קונים באיטליה

נעליים ומוצרי עור אחרים, דוגמת תיקים, ארנקים, חגורות וכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו. בנוסף, גם בתחום משקפי השמש זה מקום שכדאי לקחת בחשבון.

 

 לאן הולכים?

באיטליה יש רשת La Rinascente, שמעט מזכירה את המשביר(מעט מאוד) והרבה יותר את גאלרי לפאייט  הצרפתית – מותגים גדולים לצד מותגים "עממיים" יותר.

בנוסף, אי אפשר לדבר על איטליה ולא להגיד מילה על אאוטלטים. האאוטלט המוכר ביותר של רומא הוא Castel Romano, שבו תמצאו מגוון מותגים, בכל דרגות יוקרה אפשריות. יודעים מה כיף בו במיוחד? יש לו רק יום חופש אחד בשנה – הכריסמס.

 

מתחילים מהבסיס (הכתום)

עונת הסיילים הגדולה של הולנד היא דווקא ישר אחרי הכריסמס ופחות בעונת הקיץ.

 

 מה קונים בהולנד

מה ששווה במיוחד בהולנד זה לעשות קניות של מוצרי טיפוח לשיער, לגוף ולפנים. מחירים של ביגוד ואקססוריז בחנויות של מותגים הם מחירים גבוהים לרוב וזה מסביר את זה שהולנד לא נחשבת כיעד שופינג המבוקש בעולם.

 

 לאן הולכים?

חנויות דוגמת Van Ravenstein, מקום שבו ניתן למצוא בגדים של מעצבים מקומיים, הוא מקום נהדר להתחיל בו.

למוצרי טיפוח נכנסים ל – Skin Cosmetic Lounge – מקום של קוסמטיקה טבעית.

ונמליץ לכם להתמקד בעיקר בשווקים הרבים שיש באמסטרדם – כמו שוק אלברט קייפ המוכר אוכל ותבלינים או שוק De Looien, שבו תמצאו תכשיטים, רהיטים ושאר הדברים שניתן למצוא בשוק הפשפשים.

 

 מתחילים מהבסיס (המדויק)

מי שנוסע לעשות שופינג בברלין (ולא מתכוון לפריימרק, כבודו במקומו מונח), נוסע לקנות פרטי וינטג' ומעצבים מקומיים ומתעלם לחלוטין ממותגי יוקרה.

גם בגרמניה תמצאו עונת סיילים בחורף ועונת סיילים בקיץ ומדובר בהנחות משמעותיות.

 

 מה קונים

כל מה שמרגיש, מריח ונראה ישן – אקססוריז למיניהם, חפצים לבית וכמובן גם בגדי וינטג'.

 

 לאן הולכים?

לשוק פשפשים דוגמת האחד שיש ליד Tiergarten, אזור גן החיות. הוא עובד בשבתות ובימי ראשון וכמובן שמי שמגיע מוקדם, מקבל מגוון גדול יותר – זיכרו זאת.

בנוסף, שווקים כמו Hallentrodelmarkt Treptow ו – Flohmarkt am Arkonaplatz הם שווקים נחשבים והומי אדם.

ולא נשכח את חנויות יד השנייה הרבות שפזורות פה בכל רחבי העיר, שבהן תוכלו להתערבב עם החברה הגרמניים המגניבים, להרגיש חלק מהם ולצאת עם שלל בגדים שלא רק יפים אלא גם בעלי היסטוריה וגם מעודדים גישה אחראית לתחום האופנה והביגוד. לזה אנחנו קוראים ערך מוסף.

אנחנו חושבים על שילוב כל היעדים לחוויית שופינג שאותה נגדיר כמושלמת. ומה איתכם? בחרתם כבר את היעד שלכם לחוויית שופינג שתזכרו לעוד הרבה, הרבה זמן?

נהר

 

באותו נושא