חיפוש

מוקירים תודה – כך תפתיעו את העובד לפני פרישה

פרישה לפנסיה היא אבן דרך חשובה בחייו של כל אדם, שמסמנת את סופה של קריירה ארוכה ומוצלחת. זה הזמן שבו העובדים יכולים ליהנות מפרי עמלם, להירגע ולהשקיע בתחביבים ובמשפחה שלהם.

כשעובדים יוצאים לפנסיה, נהוג לתת להם מתנה כאות הוקרה על העבודה הקשה שביצעו ועל המסירות שלהם. כמובן שבחירת המתנה יכולה להיות משימה לא פשוטה, על כן החלטנו לעזור לכם ולרכז לכם כמה רעיונות למתנות שיפתיעו את העובדים שלכם

 

מתנה אישית ומעוצבת

אחת הדרכים בהם אתם כמעסיקים יכולים להפתיע את העובד ולהראות לו כמה אתם מעריכים את עבודתו היא מתנה מעוצבת ומותאמת אישית. מתנות מעוצבות לעובדים הן אינדיווידואליות ופרסונליות, ועל כן יש להן ערך מוסף רב. ניתן להעניק עט עם חריטה אישית, אלבום תמונות מהשנים הארוכות המשותפות, גביע עם ההישגים של העובד ועוד. כל אלה יצליחו לשמר את הזיכרונות שהם יצרו במקום העבודה ולעזור להם להיזכר בהם גם שנים קדימה.

 

מארזים משמחים

אם אתם רוצים להעניק כמה מתנות מסוגים שונים, אפשר למצוא מארזים שונים ומגוונים שיוכלו לארוז לכם אל תוך קופסה או סלסלה אחת שלל דברים מפנקים ומשמחים. אם זה בקבוקי אלכוהול, שוקולדים, חטיפים, פריטי נוי ועוד- ככה תוכלו במארז אחד לפנק את העובדים הפורשים שלכם.

 

מתנות שמתאימות לנסיעות

לאחר הפרישה עובדים רבים בוחרים לטוס ולטייל ברחבי העולם. סוף סוף יש להם חופש וזמן לעשות את זה! על כן אתם יכולים לבחור במתנה שתתאים לנסיעות אלה. אם זה כרית לצוואר לטיסות, מזוודה צבעונית, ספרי טיולים וכדומה- כל אלה יכולים גם להיות שימושיים וגם להראות לעובד שחשבתם עליו ועל עתידו.

 

מתנות מותאמות לתחביבים

לכל אחד יש תחביבים מסוגים שונים, ובמהלך פרישה לפנסיה אנשים יכולים להשקיע בהם ולטפח אותם. אם אתם מכירים תחביב ספציפי של העובד אתם יכולים לקנות לו מתנה שקשורה אליו. לדוגמה, אם הוא חובב גינון, אפשר לקנות לו סוגים שונים של זרעים או אביזרי גינה. אם הוא אוהב לצייר- ערכת צבעים וקנבסים תשמח את ליבו. אל תפחדו להתייעץ עם קולגות שלו שמכירים אותו מקרוב- הם בטוח יידעו לספר לכם מה התוכניות שלו לפנסיה.

 

מתנה מהמשרד- הביתה

דרך מקורית ומשעשעת להפתיע את העובד בעת הפרישה שלו היא להעניק לו מתנה שתאפשר לו לקחת קצת מהעבודה ומהמשרד- אל הבית שלו.

אם זה העתק של תמונה שהייתה תלויה במסדרון כל השנים, או ערכת ציוד משרדי עם הלוגו של החברה- אם העובד שלכם נהנה במהלך עבודתו הוא בטוח רוצה לזכור אותה למרות שהוא כבר לא שם. בנוסף לכך, אפשר לארגן גם ספר ברכות בו העובדים, הקולגות והלקוחות יכתבו לעובד ברכות ויעלו זיכרונות על הנייר.

מתנות מעוצבות לעובדים

באותו נושא