חיפוש

מה לקנות לבן הזוג ליום ההולדת

זוגיות ארוכה מספקת הזדמנויות שונות להעניק מתנות לבן הזוג ולהראות אהבה ומחשבה.

אירועים כגון יום הולדת, יום נישואין ויום האהבה הם זמנים בהם בן הזוג ובת הזוג מעניקים מתנות זה לזו, ואחרי כמה אירועים כאלו כבר קשה לבחור מתנה מקורית.

לכן הבאנו עבורכם כמה רעיונות למתנות לבן זוג לכבוד יום ההולדת שיעשו לו טוב על הלב.

 

  1. ליום הולדת משמעותי במיוחד – שעון יוקרה

זה רעיון שלא מתאים לכל יום הולדת, אבל אם בן זוגך הגיע לגיל ראוי לציון או שעברתם שנה משמעותית בחיים ואת רוצה להעניק לו מתנה עם ערך רגשי וכספי רב, שעון יוקרה יכול להיות רעיון נהדר. לגברים אין הרבה תכשיטים להתהדר בהם, ובסופו של דבר הכל המתרכז לשעון בפרק כף ידו של הגבר.

שעוני יוקרה לגבר מראים באופן עדין לחדי עין את הסטטוס הכלכלי והחוש האופנתי של הגברים שעונדים אותם, ולצד זה מהווים מתנה משמעותית עם מטען רגשי שאף ניתן להעביר מדור לדור. מסיבה זו שעון יוקרה הוא אחת המתנות המשמעותיות שניתן לתת לגבר.

 

  1. סדנאות לפיתוח תחומי עניין משותפים

לימי הולדת רגילים ושגרתיים יותר יש מתנות שלא יצריכו אתכם להוציא עשרות אלפי שקלים מכיסכם. למשל, סדנאות שונות שאתם יכולים לקחת כזוג וכך לפתח תחומי עניין משותפים, ובפרט סדנאות בתחומים שמעניינים את בן זוגך. כך למשל סדנאות לבישול או עישון בשרים או סדנאות לבישול בירה מתאימות לגברים וזוגות חובבי בשר ובירה. לחילופין, ניתן להשקיע בסדנאות לאנשי עמל שאוהבים ליצור בעצמם כגון סדנאות נגרות. תוכלי לרשום את בן זוגך לסדנא בתחום שמעניין אותו והוא יאהב לעשות זאת לבד, או לחילופין להירשם איתו ולעבור יחדיו את החוויה.

 

  1. סיור קולינרי

זאת מתנה לזוגות שאוהבים אוכל ורוצים לפנק את עצמם לכבוד יום ההולדת. ישנם סיורים קולינריים מובנים, אך אם אתם רוצים לבנות סיור קולינרי לעצמכם זוהי גם אפשרות נהדרת. פשוט בונים רשימה של מסעדות שאתם רוצים לבקר בהן, בכל אחת מהן מזמינים את מנת הדגל ועוברים בין המסעדות עד שתתמלאו. אין ספק כי זו מתנה שמבטיחה הנאה רבה לשניכם.

 

  1. יום ספא זוגי

כי כולנו צריכים להירגע קצת בחיים. בעיקר אם הגבר שלך עובד קשה כל השנה, ביום ההולדת מגיע לו קצת זמן לנוח ולהירגע. לכן יום ספא זוגי יכול להוות מתנת יום הולדת מושלמת: לעשות מסאז' זוגי, להתפנק ביחד בג'קוזי או בסאונה, לעשות טיפולים ועוד.

 

  1. סוף שבוע בחו"ל

בשנתיים האחרונות עם הקורונה חופשות לחו"ל מהוות מעט אתגר, אך בכל זאת בתקופות בהן התחלואה נמוכה ניתן לטוס לחו"ל למגוון יעדים ולהנות. בין אם אתם מעוניינים לתכנן את הטיסה מראש או לרכוש כרטיס בהתראה קצרה, תוכלו לטוס למגוון יעדים בהתאם לכמה שאתם מוכנים לשלם ולהתפנק במלונות שווים במחירים זולים בהשוואה לארץ.

 

פריט יוקרתי

באותו נושא