חיפוש

הכירו את גלעד אלטשולר – הגאון מאחורי אלטשולר שחם

ידוע לכל אחד כי חשוב לחסוך שקל לבן ליום שחור. אך, מעבר לחיסכון, ישנה חשיבות גם להשקעה נכונה של הכסף – כלומר לתת לו לעבוד בשבילנו, וליצור עוד כסף. אחת מהדרכים הנפוצות להשקעה היא בית השקעות. בישראל יש מספר בתי השקעות אשר מציעים אפיקי השקעה שונים. 

 

בית השקעות – מהו?

בית השקעות הוא מוסד פיננסי שמטרתו היא להשקיע את כספי הלקוחות בשוק ההון, ולצבור תשואות ורווחים. העובדים בבית השקעות עוסקים בניהול התיקים, במטרה להגדיל את התשואה ככל שניתן, תוך כדי הפחתת הסיכון – שהיא שונות התשואה.

בית השקעות אלטשולר שחם

מיהם בעלי המקצוע שעובדים בבית השקעות?

כל בית השקעות מעסיק מספר בעלי תפקידים:

  • יועץ השקעות – יועץ ההשקעות הוא הפנים של בית ההשקעות. כלומר, הוא הנציג של בית ההשקעות אל מול הלקוח. יועץ ההשקעות, כשמו כן הוא, מייעץ ללקוח באילו ניירות ערך להשקיע, לפי מאפיינים שונים – משך ההשקעה, סכום ההשקעה ורמת הסיכון.
  • מנהל השקעות – מנהל ההשקעות הוא האיש אשר מבצע בפועל את פעולות המסחר. כלומר, הוא קונה ומוכר את ניירות הערך בזמן אמת, לפי התנודות המתרחשות בשוק ההון, על פי המרכיבים והמאפיינים של כל תיק השקעה.
  • אנליסטים – אנליסטים הם האנשים שעוקבים אחר הפעילויות של החברות המושקעות, חוזים את עתידן הכלכלי ובוחרים באיזה אופן להשקיע בכל חברה וחברה. במילים אחרות, תוצר עבודתם של האנליסטים הוא הבסיס לעבודת מנהלי ויועצי ההשקעות.

 

בתי ההשקעות המובילים בישראל

בית השקעות אלטשולר שחם

באילו מכשירים פיננסים ניתן להשקיע דרך בית ההשקעות אלטשולר שחם?

בית ההשקעות אלטושלר שחם מציע מגוון אפיקי השקעה:

  • קופות גמל – מדובר בחיסכון לטווח הארוך, שמטרתו לצבור כספים לקראת תקופת הפרישה.
  • קרנות השתלמות – חיסכון לטווח בינוני שפטור ממס רווחי הון.
  • פוליסות חיסכון – אפיק השקעה גמיש לטווח הארוך.
  • קרנות פנסיה – אפיק ההשקעה הנפוץ ביותר לצורך חיסכון לגיל הפרישה.

 

מי ייסד את בית ההשקעות אלטושלר שחם?

בית ההשקעות הוקם בשנת 1990, על ידי גלעד אלטשולר וקלמן שחם, אשר שימשו כמנכ"לים משותפים לאורך שנים רבות. עם השנים, רן שחם החליף את קלמן שחם במנכ"לות. תהליך ההקמה לא היה פשוט, תוכלו לשמוע את גלעד אלטשולר מספר על תחילת הדרך בראיון איתו.

 

לסיכום

השקעה בבית השקעות היא עוגן כלכלי – יש לה יתרונות רבים והיא מעניקה יציבות פיננסית. בית ההשקעות אלטשולר שחם הוא אחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל. הוא מנהל נכסים פיננסים שונים כמו תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה. בית השקעות זה, הוקם כבר בשנת 1990, והוא ממשיך להוביל בתחומו עד היום.

בית השקעות אלטשולר שחם

באותו נושא
חַשׁמַלַאי
חשמלאי מוסמך 

מה היינו עושים ללא חשמל? תאורה, בישול, מיזוג אוויר ועוד שלל פעולות וצרכים שונים מתאפשרים לנו הודות לחשמל. למעשה, במאה ה-20 ובמאה ה-21, האדם נעשה

קרא עוד »
ספריי
מדבירים ברמת גן

גיליתם שיש לכם מזיקים בחצר או בבית ואתם רוצים להיפטר מהם ממש עכשיו? לא בטוחים איך למצוא מדביר אמין וטוב ברמת גן?   אספנו עבורכם

קרא עוד »