חיפוש

רכישת רהיטים אונליין – 4 טיפים שאסור לפספס

במהלך הקורונה ישראלים רבים הבינו כמה כיף להיות בבית. דבר נוסף שישראלים רבים ידעו עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה, ורבים אחרים גילו במהלכה, הוא כמה כיף ונוח לרכוש מוצרים אונליין. שתי התובנות הללו באופן טבעי הובילו לעלייה ברכישות מוצרים לבית אונליין. המדריך הבא יסייע לכם לרכוש מוצרים מושלמים לבית במינימום מאמץ.

 

  1. איכות המוצרים

קיימת אמרה ותיקה אשר אומרת כי מי שקונה בזול, קונה פעמיים. אומנם בהחלט ניתן למצוא מוצרים איכותיים לבית במחירים אטרקטיביים, אך בהחלט חשוב לוודא מבעוד מועד כי המוכר ממנו אתם רוכשים הוא אכן מוכר מהימן אשר יספק לכם מוצרים באיכות טובה אשר תוכלו להנות מהם לאורך זמן.

 

  1. מדיניות החלפה והחזרה

גם אם חשבתם שמצאתם את הספה המושלמת לסלון או את הכורסא שתמיד חלמתם עליה, כאשר קונים מוצרים און ליין, יש לקחת בחשבון כי לעיתים הדברים הם לא בדיוק כפי שהם נראים. אין זה אומר שהאיכות של המוצר אינה טובה, לעיתים איכות המוצר יכולה להיות מצוינת, אך הגוון אינו מדויק, המגע של הבד לא מסתדר לכם. אחרי הכול, לא תמיד ניתן להעביר את כל הפרטים הקטנים מתמונה ברשת.

מסיבה זאת חשוב לרכוש את פריטי הדקורציה שלכם ואת הרהיטים שלכם מחנות עם שירות לקוחות מעולה ומדיניות ברורה של החלפות והחזרות, למקרה שהפריט שהזמנתם לא עונה במדויק על הצרכים שלכם או אינו לחלוטין לטעמכם.

 

  1. מדיניות הובלה

אם אתם שוקלים להזמין פריט מסוים, חשוב לקחת בחשבון שבמרבית המקרים המחיר הנקוב לא כולל הובלה. בדרך כלל עלות ההובלה מתווספת לעלות של הפריט, ולא פעם אזור ההובלה מוגבל לאזור מרכז הארץ בלבד.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את זמן המשלוח, שימו לב כי לעתים פריטים מסוימים לא נמצאים במלאי במחסנים בארץ. במקרים כאלה יש לקחת בחשבון שיעבור זמן רב עד אשר תקבלו את הפריט שהזמנתם כיוון שלמעשה זמן המשלוח כולל את זמן ההובלה של המוצר מחו"ל לארץ.

 

  1. עיצוב וסגנון – כיצד למצוא מחט בערמה של שחת

באינטרנט ניתן למצוא הכול, ולא משנה מה הטעם שלכם או הסגנון העיצובי המועדף עליכם, ללא ספק תוכלו למצוא פריטים ורהיטים אשר ישתלבו במדויק בחזון העיצובי שלכם. הבעיה מתעוררת כיוון שלא פעם מרוב עצים לא רואים את היער.

מסיבה זאת כדאי לדבוק בחנויות אשר מרכזות מבחר רחב שנבחר בקפידה על ידי אנשי מקצוע מעולם העיצוב ואבזור הבית. בדקו את הבית של עידה למשל, המחזיקה קולקציות מרהיבות של פריטים אשר נבחרו אחד אחד על ידי מעצבות פנים מקצועיות.

על אף אתגרים מסוימים, אם תרכשו רהיטים ופריטי עיצוב לבית ממקומות מהימנים, תוכלו להנות משני העולמות, גם מוצרים יפים באיכות מעולה, וגם חווית קנייה נוחה ומהירה.

ספה חומה במרכז הסלון
ספה חומה במרכז הסלון
באותו נושא