חיפוש

ארבעה טיפים למציאת השמלה המושלמת עבורך

מתחתנים? הוא סוף סוף הציע? או שאולי החלטתם יחד? אולי את בכלל הצעת לו? כך או כך את עומדת לפני אחד הערבים הכי מרגשים ונפלאים בחיים שלכם. הזדמנות מדהימה לחגוג יחד עם כל האנשים היקרים לכם את האהבה שלכם.

אחד הדברים הכי חשובים בערב הקסום הזה הוא שמלת הכלה שלך! חלק מהנשים מדמיינות את שמלת הכלה שלהן עוד מהילדות בעוד שלאחרות אין כלל מושג מה הכיוון שלהן, כשהן מתחילות לחפש. כך או כך מציאת השמלה המושלמת דורשת חשיבה, חיפוש, התאמה ועוד. חשוב מאד לבחור את השמלה שלך בנחת וללא לחץ. קחי את הזמן לחפש, למדוד ולהחליט. שמלה הכלה שלך צריכה להיות מושלמת עבורך. לא מספיק שהיא תהיה יפה, היא צריכה לגרום לך להרגיש יפה! אז רגע לפני שאת מתחילה לחפש את שמלה החלומות שלך, הכנו לך מדריך עם ארבעת הטיפים החשובים ביותר למציאת שמלת הכלה המושלמת עבורך. עקבי אחר הטיפים שלנו ותוכלי לבחור בהנאה שמלה שתהיי שלמה איתה. חשוב שהשמלה תשמח אותך, והכי חשוב – כשתראי אותה בתמונות תאהבי אותה ממש! קדימה מתחילות!

 

טיפ ראשון – שמלה משולמת עושים אצל מעצבת מושלמת

התחילו לחקור אחר מעצבות שונות. חפשי באינסטגרם ובטיקטוק אחר שמלות כלה שוות במיוחד, סמני לייק למה שאהבת, והאלגוריתם כבר יקח אותך לאן שצריך. בשוק קיימות מעצבות רבות ולכן עבודת החקר שלך חשובה לאין שיעור. אם את רואה שמלה שאהבת אל תחששי לשאול מאיפה היא.  חפשי מעצבות מצוינות עם עין מעולה ויכולת עיצוב מופלאה שעושות שמלות בעיצוב אישי. חשוב שהמעצבת שתבחרי תהיה מקצועית, נעימה ובעלת חזון משלה. תוכלי לדוגמא, למצוא שמלות מדהימות כאן שמלות כלה בעיצוב אישי בסטודיו לירון פרטוש. בחרי מעצבת מוכשרת שאת מתחברת אליה, שיש לה מגוון גדול של אפשרויות והיא גם עושה התאמה אישית. כך תוכלי לוודא שאת מדייקת את השמלה הכי טובה עבורך.

בשמלות כלה יש אין ספור אופציות: שמלות דרמטיות לצד שמלות פשוטות, שמלות סטרפלס לצד שמלות צנועות יותר ועוד המון אפשרויות. חפשי מעצבת שמצד אחד יש לה חזון משלה והרבה אופציות ורעיונות ומצד שני תקשיב לך, לצרכים ולחזון שלך. חשוב שהיא גם תבין היטב במבני גוף ומה מחמיא. מעצבות טובות יודעות כיצד לגרום לשמלה ״לשבת״ עליך בצורה מושלמת.

 

טיפ שני – הגדירי לעצמך מה את רוצה בשמלת הכלה המושלמת שלך

לפני תחילת תהליך בחירת שמלה הכלה המושלמת עבורך הגדירי לעצמך מה את מחפשת, מה הכי חשוב לך ומה את צריכה. איך תעשי זאת? שאלי את עצמך את השאלה החשובה ביותר:

נוחות מול יופי? עד כמה חשוב לך שהשמלה תהיה יפה מול נוחה? נסי לדמיין את הערב עצמו – מה את לובשת? זה נוח? מה הסגנון של השמלה? יכול להיות שאת אוהבת סגנון יותר קלאסי ודרמטי. במקרה הזה יכול להיות שזה יבוא על חשבון נוחות, וזה בסדר גמור. זה הערב שלך וזה זמן מושלם להרגיש כמו הנסיכה מהאגדות שתמיד רצית להיות. במצב כזה חשוב לקנות עוד שמלה שתוכלי להחליף אליה בריקודים ובהמשך הערב שתהיה נוחה. באופן כללי שתי שמלות זה דבר נפוץ מאד  בקרב כלות. זה כיף מאד להחליף שמלה באמצע הערב, משל היית ביונסה במסע הופעות. לא פחות חשוב שתי שמלות מאפשרות לך לאזן בין נוחות ליופי.

 

טיפ שלישי – בחרי את מי את לוקחת איתך למסע ״הבחירות״

חשוב שתהיה לך עוד עין של חברה או אפילו חבר טוב למסע בחירת השמלה. בגלל שמדובר בעניין חשוב ומשמעותי מאד חשוב לשקול בכובד ראש איזה חברה יכולה ללוות אותך. מומלץ לבחור בחברה טובה או בת משפחה שאת סומכת עליה. בחרי מישהי שאת אוהבת את הטעם שלה, שיש בניכן דיבור פתוח ושתדע להיות כנה בצורה מקסימה וחברית. אם את חוששת שאמא שלך, אחותך או הבסטי יעלבו, תוכלי לקחת גם אותן לבחירת השמלה ו״לתחזק״ את המעמד עם עוד חברה עליה את באמת סומכת. תצלמי את השמלה שאת שוקלת לקנות. אל תסתפקי רק במראה אלא שימי לב איך השמלה נראת גם בכל מיני זוויות ומבעד למצלמה, מומלץ לעשות גם וידאו. גם פה החברה המלווה תעזור הרבה. אם יש לה עין טובה היא תדע איך לצלם אותך כך שתוכלי באמת לראות איך השמלה יושבת עליך.

 

טיפ רביעי – את יודעת הכי טוב

אחרי שדיברנו על המעצבת, על המלוות לבחירת השמלה ועל הרצונות והצרכים שלך בנוגע לשמלת החלומות, ניגע בטיפ החשוב ביותר – היי קשובה לעצמך. תזכרי שזו החתונה שלך ואת יודעת הכי טוב מה את אוהבת ומה הטעם שלך. חשוב שתחקרי המון ותפתחי את הטעם שלך. נסי ללכת על משהו שאת ממש אוהבת. זכרי שיש לך טעם והוא מעולה! אל תתפשרי על השמלה ועל הפנטזיות שלך בנוגע אליה. בין אם את הולכת עם שמלה בקווים דרמטי ומיוחדים או על משהו יותר קאז׳ול וודאי שאת מרגישה איתה גם בנוח וגם נוצצת ויפיפה!

הכי חשוב – תהני מכל רגע ושיהיה במזל טוב!

שמלה מושלמת

באותו נושא