חיפוש

הכל על אוכל לגורים

 יש לכם גור חמוד וחדש בבית, רכשתם עבורו צעצועים וכלוב אילוף וכולם מסכימים שהוא הדבר הכי מתוק בעולם. אך מהו המזון המתאים ביותר עבורו ? במאמר זה נספר לכם הכל על אוכל לגורים וכיצד תוכלו לדאוג למזון בריא ומזין עבור הגור שלכם שיהווה את הבסיס התזונתי לבריאותו ולהתפתחותו ויעניק לו הרגלים בריאים לכל מהלך חייו.

 

גור חדש בבית

איזה כיף זה גור חדש בבית! אחרי שדאגתם לו לכלוב אילוף ושפע של צעצועים הגיע הזמן לדאוג לו גם לתזונה בריאה. באתר של פטבסט תוכלו למצוא אוכל לכלבים המתאים לכל גיל במשלוחים עד הבית ובמחירים משתלמים במיוחד. לפרטים נוספים הכנסו לאתר ובחרו את המזון המתאים על פי גיל הכלב, משקלו וטעמו האישי.

 

מזון לגורים

כמעט כל מותגי המזון המובילים בעולם מייצרים אוכל לגורים בנפרד מן המזון לכלבים בוגרים. הסיבות לכך שגורי כלבים צעירים עדיין לא יכולים לאכול מזון בוגרים טמון בעובדות הבאות:

  • לגורים רכים עדיין יש שיני חלב ולכן מומלץ להגיש להם מזון רך ונוח ללעיסה כדי להגן על השיניים העדינות והקטנות שלהם.
  • גורי כלבים זקוקים למזון עתיר שומן להבדיל מכלבים בוגרים להם נעדיף לתת אוכל דל שומן על מנת שלא יעלו במשקל. גורים זקוקים להרבה מאד אנרגיה כדי להתפתח ולגדול, הם מתרוצצים ומשחקים ולומדים להכיר את העולם. לכן מוצרי המזון של הגורים הינם עתירי שומן.
  • ויטמינים ומינרליים הכרחיים לשמירה על בריאותו של הגור הגדל ול'מילוי המחסנים' של הגוף, הוא זקוק ליותר סידן עבור העצמות הגדלות ומינונים שונים של מינראלים וויטמינים נוספים.
  • גורי כלבים מאוד אוהבים לנשוך וללמוד להכיר את העולם דרך הפה, תוכלו להציע להם חטיפים לעיסים ומזון משלים המתאימים לגורים.

 

מה אעשה אם אין לי אוכל גורים בבית?

מזון לגורים הינו המזון העדיף עבור גורים, אך במידה והינכם משמשים כאומנה זמנית עבור הגור או שהוא נאסף כמקרה חירום אליכם הביתה ותפס אותכם 'לא מוכנים', תוכלו לרכך מזון לכלבים בוגרים בחלב פושר או במעט מים על מנת שלא יפגע בשיניים הקטנות ולהגביר את תדירות ההאכלה כדי שהגור יקבל די קלוריות בהשוואה לכלב הבוגר שדי לו במנה או שתיים במשך היום. גור צעיר זקוק למנות קטנות אך רבות במשך היום וגם לקערת מים זמינה לאורך כל היום והלילה. אולם פתרון זה הינו זמני בלבד, השתדלו לרכוש עבורו מזון גורים מהר ככל האפשר כדי לא לפגוע בהתפתחותו.

 

לסיכום

באתר פטבסט תוכלו למצוא מזון לכלבים ולגורים במשלוחים עד הבית ובמחירים משתלמים. לגור הצעיר שלכם תוכלו למצוא מזון גורים מזין ובריא החיוני להתפתחותו התקינה, צעצועים, חטיפים לעיסים ומזון משלים.כאשר הגור יגדל קנו לו מזון מתאים על פי משקל הגוף ועל פי טעמו האישי.

חיית מחמד

 

באותו נושא