חיפוש

היתרונות של ארונות פתיחה לעומת ארונות הזזה

נהוג לחלק את סוגי הארונות הביתיים ל – 2. ארונות פתיחה וארונות הזזה. כל אחד שמתכנן לקנות ארון בקרוב, צריך להכיר ביתרונות שבאים לידי ביטוי בארונות אלה, כדי שיתאפשר לו לבחור באפשרות המתאימה לו ביותר. מדריך זה יקל על הבחירה וירכז את היתרונות הבולטים שתמצאו בכל ארון. הישארו כאן ותוכלו לבצע את הבחירה המתאימה לכם.

 

ארונות פתיחה – היתרון הראשון ניתן לנקות בקלות

בחרנו לערוך השוואה מהירה בין ארונות הפתיחה לבין ארונות ההזזה, כדי להציג בפניכם את היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי בארונות הפתיחה מבחינת אופן הניקוי שלהם. אם השתמשתם בעבר בארונות הזזה, אתם כנראה ידועים שהדלתות שלהם נעות ימינה ושמאלה על גבי 2 מסילות. נדגיש שאלה מצריכות ניקוי תדיר ומעמיק שעשוי לארוך זמן רב. אם להיות כנים, מדובר בסוג הניקיון שרובנו נמנעים ממנו. רגע לפני שנעבור ליתרון הבא, נסכם את היתרון הנוכחי ונאמר שיש הסכמה מלאה על כך שארונות פתיחה הם קלים לניקיון.

 

ארונות פתיחה – היתרון השני אפשרויות עיצוב מתקדמות

לא ניתן להרחיב אודות היתרונות של ארונות פתיחה, מבלי לציין שיש אפשרות לרכוש ארונות פתיחה איכותיים בעיצוב אישי. מי שיבחרו לעצב את הארון שלהם יחד עם מומחים בתחום, יגלו שהדבר יוביל להתאמה מקסימלית של הארון לצרכים שלהם. שכן, כך ניתן לעצב ארון פתיחה שעונה על הפרמטרים החשובים הבאים:

  • תואם לגובה של המשתמש
  • נבנה בהתאם לצרכי האחסון (ניתן לבחור את מספר המגרות, התאים וכו')
  • נבנה מחומרים איכותיים שנבחרים על ידי הלקוח

 

 

ארונות הזזה – היתרון הראשון נוחות השימוש

כעת נציג בפניכם את היתרונות שבאים לידי ביטוי בארונות הזזה. בחרנו להתחיל ביתרון הבולט ביותר שנוגע לנוחות השימוש. שכן, הפתיחה של ארונות אלה מתבצעת בקלות, תוך הזזה קלה של דלת הארון לצד ימין או שמאל. מדובר באפשרות נוחה במיוחד עבור אנשים עם מוגבלויות או מי שרוצים לפתוח את הארון כולו באופן מידי, מבלי להתעסק בפתיחה וסגירה של חלקים שונים.

 

ארונות הזזה – היתרון השני עיצוב ללא פשרות

אין ספר שארונות הזזה הם מרשימים מאוד. מי שמחזיקים בארון כזה בביתם, יודעים שמדובר ברהיט עם נוכחות. שכן, זהו ארון גבוה שמעוצב לא פעם באופן ייחודי. יש מי שבוחרים לעצב את דפנות הארון תוך שימוש בדוגמאות עץ שונות, בעוד אחרים מעדיפים להוסיף מראה גדולה על דלת אחת או שתי דלתות הארון.

 

השורה התחתונה – בחרו את הארון המתאים עבורכם

יש שורה ארוכה של יתרונות שבאים לידי ביטוי בכל אחד מסוגי הארונות שהוצגו לעיל. בשלב זה אתם יודעים מה ההבדלים בין השניים, כך שנותר לכם רק לבחור בארון שיש בו את היתרונות שנוגעים לכם באופן ישיר. נאחל כעת שתבצעו את הבחירה הנכונה מבחינת הנראות והנוחות כאחד.

ארונות הזזה

באותו נושא