חיפוש

תקנות בטיחות עבודה בגובה ואיך לבחור במות הרמה יד 2

על מנת לעבוד בגובה במדינת ישראל חובה להישמע לתקנות בטיחות לעבודה מסוג זה. ראשית, תקנות אלו הן כמובן חוקים לכל דבר ומי שלא נשמע להן צפוי להיענש. אך חשוב מכך, מטרת תקנות אלו הינה לשמור על העובדים בגובה מפני סכנות. כאשר מדברים על עבודה בגובה חייבים להתייחס לבמות הרמה – פתרון יעיל ובטיחותי לעבודה זו. גם כאשר משתמשים בבמות הרמה יש להישמע לתקנות הבטיחות. לפניכם תקנות בטיחות לעבודה בגובה ואיך בוחרים במות הרמה ביד שנייה.

 

תקנות בטיחות ובמות הרמה

כאמור, נרחיב כאן תקנות הבטיחות במדינה לעבודה בגובה. בנוסף, לאחר סקירת התקנות ניתן טיפים לבחירת במות הרמה במידה והינכם מעוניינים לקנות במות הרמה יד 2. ראשית, נציג את תקנות הבטיחות.

 

העסקת עובד

על מנת להעסיק עובד לעבודה בגובה יש מספר תנאים שיש לעמוד בהם – לעובד מלאו 18 שנים לפחות, הוא הודרך על ידי אדם אשר מוסמך להדריך. בנוסף הוא אינו במצד מסכן כגון שיכרון, לאחר שימוש בסמים וכדומה.

 

ציוד

בעבודה בגובה יש להשתמש בציוד בטיחות. ללא הציוד העובד עלול להיות בסכנת חיים כתוצאה מנפילה עקב החלקה, איבוד שיווי משקל או כל גורם דומה. יש ציוד הגנה וישנו ציוד מגן אישי:
ציוד הגנה – שימוש במערכת בלימת נפילה ומערכת מיקום ותמיכה.
ציוד מגן אישי – רתמת בטיחות, אמצעי קשירה ועוד.

 

נוספים

על מנת לקרוא ולהבין את כל הפרטים והדברים שמצוינים בתקנות הבטיחות יש לקרוא את התקנות הרשמיות של המוסד לבטיחות וגהות. כך תוכלו להבין את כל התנאים וכיצד לעמוד בהם לקראת ביצוע עבודות בגובה.

 

במות הרמה

במות הרמה הם כאמור סוג של מתקן הרמה, מטרת במות אלו הינה להעלות לגובה אנשים, ציוד ומטענים אל הגובה או שינוע ממקום למקום. במה זו הינה פתרון יעיל ובטיחותי באופן יחסי לבעיית העבודה בגובה.

 

בחירת במות הרמה יד 2

כמו כמעט כל דבר אשר ניתן לרכוש, גם במות הרמה ניתן לרכוש ביד 2. כאשר רוכשים בדרך זו, לרוב הבמות יהיו זולות בהרבה מאשר אם הייתם קונים אחת חדשה מאיזשהו מפעל או יצרן. ובכן, יש מספר דברים אשר צריך לשים לב אלים כאשר רוכשים במת הרמה בדרך זו.

 

אחריות

כדאי לדאוג שיש אחריות על הבמה ממי שמספק אותה. כאשר האחריות ארוכה מספיק, יהיו לכם סיבות טובות להאמין שיש לכם הגנה ואישור על הקנייה.

 

בדיקה

מומלץ לבדוק ליקויים בבמה – כאשר היא פועלת וגם כאשר אינה פועל. את הבדיקה ניתן לעשות עם בודק מקצועי..

 

תוקף

חשוב מאד לשים לב שהבמה בתוקף קדימה על מנת שתוכלו להשתמש בה באופן בטיחותי וחוקי.

 

לסיכום

לסיכום, על מנת לעבוד בגובה יש להישמע לתקנות הבטיחות על מנת לשמור על החוקים וגם לשמור על העובדים. כאשר קונים במת הרמה ביד 2 יש לשים לב לאחריות, לתוקף ולערוך בדיקה של הבמה.

עובדים על מנוף סל

באותו נושא
9 דברים שתמצאו בכל אתר בניה
9 דברים שתמצאו בכל אתר בניה

אתרי בנייה, הם מוקדי פעילות שוקקים שבהם פועלים מיומנים, מכונות כבדות וחומרים, מתאחדים כדי להחיות חזונות אדריכליים. מגורדי שחקים נישאים ועד בתי מגורים, כל אתר

קרא עוד »