חיפוש

תאונת עבודה בזמן בניית מכון ספא

תאונת עבודה בזמן בניית מכון ספא  דומה במהותה לכל תאונת עבודה, עובד בניין שנפגע במהלך הבנייה זכאי לפיצויים מהמעביד, כמו כן, במידה והפגיעה מונעת ממנו לשוב לעבודה העובד יוכל לתבוע את הביטוח הלאומי ובמידה ויקבעו לו אחוזי נכות הוא יזכה לקצבה חודשית.

 

תאונות עבודה בתחום הבניין

תאונות עבודה בתחום הבנייה הן לצערנו מכת מדינה, לעיתים קרובות מדי אנו שומעים על עובדים שנפגעו במהלך העבודה, כאשר לא אחת אנו שומעים אף על הרוגים ופצועים קשה. כמות התאונות הגבוהה נגרמת בגלל הסיכון שקיים בעבודה זאת שדורשת לעתים קרובות עיסוק עם מכונות כבדות, עבודה בגובה, שהות במקומות עם מפגעי בטיחות בולטים וכן תנועה ערה של חפצים כבדים בגובה.

סיבה אחרת שבגינה מתרחשות יותר מדי תאונות בתחום הבניין היא חוסר ההצמדות להוראות הבטיחות, אי הקפדה על חוקי הבטיחות בעבודה נחשבת לרעה חולה בתחום והמדינה התחילה לאכוף את הנושא ביתר שאת בשנה האחרונה.

 

מסמר בנעל

 

קבלת מימון עבור טיפול רפואי

נפגע בתאונת עבודה שהוכר על ידי ביטוח לאומי ככזה יהיה זכאי לקבלת טיפול רפואי בחינם בקופות החולים בישראל, כמו כן, אותו עובד יהיה זכאי בחלק מהמקרים לטיפול רפואי פרטי, הזכאות לטיפולים הרפואיים נקבעת על ידי הביטוח הלאומי ובהתאם לנזקים שנגרמו בעקבות תאונת העבודה.

עובד שנפגע יצטרך לגשת לביטוח הלאומי עם טופס בקשה למתן טיפול רפואי, הטופס ממולא על ידי המעסיק כאשר השירות הרפואי יוענק, לפחות בשלב הראשוני על ידי אחת מקופות החולים בישראל.

הטיפול הרפואי שמכוסה על ידי הביטוח הלאומי הוא בדרך כלל כל טיפול רפואי שנדרש לטובת הבראה מלאה מהתאונה שנפגעה והוא כולל ניתוחים, ימי אשפוז, טיפול סיעודי, טיפולי שיניים ועוד.

 

תביעת המעביד

כאשר ניתן להראות כי רשלנות של המעביד גרמה לתאונה העובד יוכל לתבוע פיצויים גם ממנו, חוסר הקפדה על נהלי בטיחות מחייבים של משרד הכלכלה, כמו גם שימוש בציוד או כלים שאינם מתאימים לביצוע העבודה שהעובד נדרש לבצע או דרישה מהעובד לבצע עבודה שהוא אינו מוכשר בה ושדורשת הכשרה והסמכה הן כולן סיבות לגיטימיות לתביעת המעסיק.

במקרה שבו נפגעתם במהלך העובדה תוכלו לפנות אל עורך דין נזיקין אשר יוכל לספק לכם ייעוץ משפטי מקצועי ושיסביר לכם מה האפשרויות שעומדות בפניכם, בחלק מהמקרים תביעה של המעסיק שהתרשל בשמירה על בטיחות עובדיו יכולה להניב פיצויים גבוהים ומשמעותיים.

גם אם יוכח כי המעסיק נהג את כל צעדי הבטיחות הנדרשים ממנו העובד יהיה זכאי לקבל פיצויים בגין תאונת העבודה מהביטוח הלאומי וייצוג על ידי עורך דין מקצועי יסייע רבות בהצלחת התביעה ובקבלת פיצוי, קצבה וטיפולים רפואיים על חשבון הביטוח הלאומי, הדבר החשוב ביותר לאחר תאונה הוא להבין שיש מה לעשות איתה ושמגיע לכם פיצוי על הנזק שנגרם.

באותו נושא
סיוע משפטי
7 מצבים שבהם תצטרכו סיוע משפטי

בעולם המורכב והמהיר שלנו, בעיות משפטיות עלולות להתעורר באופן בלתי צפוי, ולהשאיר אנשים פרטיים ועסקים זקוקים מאוד למומחיות והכוונה מקצועית. לסיוע משפטי תפקיד מכריע בשמירה

קרא עוד »
המוסד הישראלי לבוררות עסקית
כיצד מתנהל הליך הבוררות

אחד העקרונות החשובים ביותר במדינה דמוקרטית היא מערכת המשפט של המדינה. ככל שהמערכת יותר יעילה, איכותית ומונגשת לאזרח, כך הסיכויים של האזרחים ליישב את הבעיות

קרא עוד »