חיפוש

מה עושים אם שכחנו את הקוד לכספת

יש לכם בבית כספת ואתם מחזיקים בה את כל הציוד הכי יקר וחשוב לכם? תכשיטים או אפילו כסף מזומן שלרוב משמש אתכם בנסיעות שונות לחו"ל? אם כך, ברור מדוע אתם נלחצים כשאתם עומדים מול הכספת ולא מצליחים לפתוח אותה כי שכחתם את הקוד. תוהים מה כדאי לעשות ברגע כזה? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

נסו להשתמש במפתח הקטן של הכספת

אנשים רבים קונים כספות ביתיות ולא שמים לב בכלל מה הן כוללות. לכן אולי שכחתם, אך בפועל, גם לכספות הביתיות יש בדרך כלל מפתח קטן שבעזרתו ניתן לפתוח את הכספת כשיש תקלה. אומנם זה לא ממש יעזור לכם לשחזר את הקוד הנשכח, אך מצד שני, זו יכולה להיות עזרה ראשונה שתקרב אתכם במהירות את החפצים שיש לכם בפנים. בנוסף, לא את קורה שאחרי שפותחים את הכספת בעזרת מפתח, ניתן למעשה לאפס אותה וכך תוכלו לבחור קוד חדש ולהתקין אותו.

 

האם כדאי לנסות לפרוץ לבד את הכספת?

אם אתם עומדים מול הכספת וניסיתם כבר הכול, אתם בוודאי מבינים שעכשיו לא תהיה שום ברירה אחרת אלא לפרוץ אותה. השאלה היא איך נכון יהיה לעשות זאת, ולא בטוח שהניסיון לעשות את זה לבד זו בחירה נכונה. למעשה, כאשר מדברים על כספת שאתם לא מצליחים לפתוח כי שכחתם את הקוד והיא לא כוללת מפתח קטן לפתיחה בשעת צרה, צריך יהיה לבצע פריצה.

פריצה עצמאית הרבה פעמים לא תתאפשר, כי אסור לשכוח שכל המטרה והייעוד של הכספת הוא להגן על החפצים שיש בתוכה. זה אומר שהיא עשויה בצורה כזאת כך שלא ניתן יהיה לפרוץ אותה כל כך בקלות, מה שמסביר מדוע צריך לראות איך בכל זאת עושים זאת. מבולבלים?

מרוב עצבים כבר חשבתם לנסות לשבור את הכספת? עצרו מיד. הפתרון הנכון יהיה להזמין מנעולן מקצועי, כי יש לו אינספור דרכים לפרוץ את הכספת וגם לאפשר לכם לאתחל אותה ולבחור קוד חדש.

 

איזה מנעולן יתאים לפריצת הכספת שלכם?

רגע לפני שאתם נכנסים ללינק: ://www.interiordoor.co.il/ ומתחילים לחפש את המנעולן המתאים לפריצת הכספת שלכם, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת. למשל, יש כמה שיטות שיכולות למנוע את המצב שבו אתם שוכחים את הקוד לכספת. תוכלו, לדוגמה, לכתוב מראש את הקוד בטלפון הנייד שלכם וכך למעשה תימנעו מהמצב שבו אתם לא זוכרים את הקוד.

כל זה לא עבד? בסופו של דבר שכחתם את הקוד ואתם חייבים לפרוץ את הכספת כמה שיותר מהר? הזמינו עוד היום מנעולן מקצועי. יש הרבה מנעולנים שעוסקים בתחום הזה ויכולים לסייע, אך לא כולם יגיעו אליכם במהירות שיא. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק תוך כמה זמן המנעולן יגיע, האם הוא מקצועי והאם הוא גובה מחירים נוחים מכל הלקוחות שלו.

מזוודה עם שרשראות

באותו נושא
חַשׁמַלַאי
חשמלאי מוסמך 

מה היינו עושים ללא חשמל? תאורה, בישול, מיזוג אוויר ועוד שלל פעולות וצרכים שונים מתאפשרים לנו הודות לחשמל. למעשה, במאה ה-20 ובמאה ה-21, האדם נעשה

קרא עוד »
ספריי
מדבירים ברמת גן

גיליתם שיש לכם מזיקים בחצר או בבית ואתם רוצים להיפטר מהם ממש עכשיו? לא בטוחים איך למצוא מדביר אמין וטוב ברמת גן?   אספנו עבורכם

קרא עוד »