חיפוש

מעבירים את המשרד? כך תעשו זאת בלי להפסיד ימי עבודה

הובלת משרד היא פרויקט שעשוי להתגלות כמורכב למדי, במיוחד אם מדובר בהובלה של ריבוי משרדים. בין אם אתם ממוקמים בבניין משרדים או במשרד קרקע, חברת הובלות תוכל לסייע לכם באופן הכי מדויק. ללא הפסד של ימי עבודה, ללא פגיעה ביעדי העבודה – ככה חוסכים זמן, אנרגיה וכסף.

צריכים הובלת משרד? בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לחסוך בימי עבודה. כל מי שאי פעם נאלץ להוביל משרד, ודאי יודע עד כמה העבודה הזו עשויה להיות מורכבת. יש צורך לארוז את כל הציוד, למגן ריהוט, להוביל בבטחה ולפרוק את הציוד במען החדש. בסופו של דבר, בכדי לעשות זאת הכי מדויק, צריך שירותי הובלות. הנה כל מה שצריך לדעת על חברת הובלת משרדים מכל הסוגים ובכל הגדלים.

 

בחירה נכונה של חברת הובלת משרדים

בכדי לבחור נכון את חברת ההובלות שלכם, תמיד יהיה חשוב לערוך איזשהו סקר מקדים, בואו נקרא לזה מחקר מקדים של השוק ותחום ההובלות. אתם כנראה תיגשו דבר ראשון לאינטרנט, שם תשאלו את דוקטור גוגל לגבי חברות הובלה מקצועיות. והפלא ופלא, אתם תמצאו עשרות, אם לא מאות חברות הובלה.

הריבוי של חברות ההובלה בשוק עשוי לבלבל את הבחירה הנכונה, במיוחד אם אתם נתונים תחת לחץ של לוחות זמנים. בשורה התחתונה, יהיה חשוב תמיד לסגור את ההובלה לפחות חודשיים מראש. ככה לא תהיו נתונים לחסדי לחץ הזמן.

 

היערכות מראש להובלת משרד מונעת מקרי בלת"מ

המלצה שלנו, מומלץ להיערך עבור הובלת משרד מראש. כמו שאמרנו, לפחות חודשיים-שלושה לפני ההובלה. תוודאו שהכול סגור אל מול חברת ההובלה, ומומלץ גם לטלפן אל המובילים ביום שלפני ההובלה עצמה. זאת, בכדי לוודא שהכול יוצא לפועל כמתוכנן.

בכדי להוביל משרד ולא להפסיד ימי עבודה, אפשר לבחור בשיטות הובלה שונות. מצד אחד, אתם יכולים להוביל את כל המשרד ביום עסקים אחד, מה שיצריך עבודה די אינטנסיבית של חברת ההובלה וכנראה גם שלכם. מצד שני, ניתן לחלק את ההובלה למספר ימים.

אם תחלקו את ההובלה לממספר ימים, יש סיכוי שתצטרכו בכל זאת לוותר על מספר ימי עבודה. בין אם כך או כך, יהיה חשוב תמיד להיערך לכך מראש. כמו כן, יש לוודא שאתם חתומים על חוזה אל מול חברת ההובלות.

 

לחתום על חוזה התקשרות מול חברת הובלת משרד

על חוזה העבודה יש לחתום מראש ולכלול בו את כל הסעיפים ההכרחיים, כמו למשל אחריות על ההובלה. כל עוד אתם צריכים הובלות משרדים, אתם חייבים לקבל אחריות על ההובלה. חברת הובלות מקצועית תהיה מבוטחת אל מול חברות הביטוח השונות, ככה שזה גם פשוט לבדיקה. והכי חשוב, אל תשכחו לחקור קצת את השוק כדי לסגור על ההצעה האטרקטיבית ביותר ומחברת ההובלה הכי מקצועית.

ארבעה אגרופים

באותו נושא