חיפוש

שמעת על הר הביטוח? מדריך קצר שיעשה קצת סדר בנושא

הר הביטוח, הינה בין הבדיקות החשובות ביותר כיום שחשוב לשמוע עליהן ולהכיר. מדובר בבדיקה שמציגה לפניכם את כל הפוליסות והביטוחים שקיימים כיום על שמכם, וכך עשויה לחסוך לכם כסף רב מאחר ועשויה לאתר עבורכם כפל ביטוחים מיותר, או תשלום על פוליסה שאין לכם בה באמת צורך. הבדיקה נעשית באופן פשוט ומהיר, והנתונים שעשויה למצוא עבורכם, חשובים מאד וכבר חסכו לאזרחים רבים כסף רב שבזבזו על פוליסות מיותרות.

למעשה, ביום יום שלנו אנו לא באמת מודעים תמיד לפוליסות שרכשנו, כך שמבלי להיות מודעים לכך רבים מאתנו יוצרים בטעות ביטוח כפול וכך מבזבזים כסף משמעותי. הבדיקה משמעותית וחשובה מאחר שיכולה לאתר ולגלות לנו את הכשל הזה. מהסיבה הזו, חשוב להכיר את בדיקת הר הביטוח ולהיות מודעים למאפייניה. לשם כך, לפניכם מדריך קצר שיעשה קצת סדר בנושא.

 

מהי בדיקת הר הביטוח ומה מטרותיה?

מדריך הר הביטוח שלפניכם, יעזור לכם להכיר את כל מה שחשוב לדעת על הבדיקה לפני שאתם ניגשים אליה. בדיקת הר הביטוח, היא בדיקה חינמית שמציעה לכל אזרח, להזין את פרטיו ולגלות איזה פוליסות וביטוחים רשומים תחתיו. הבדיקה היא למעשה הליך מהיר וזריז, שבאופן הבטוח ביותר רושם לפניכם את כל הפוליסות עליהם אתם משלמים, נכון לאותו רגע של הבדיקה. הבדיקה היא יוזמה ממשלתית שנולדה מתוך ההבנה, שאזרחים רבים משלמים על ביטוחים כפולים, למשל על ביטוח חיים או דירה, פעמיים, בשתי חבילות או בחברות שונות.

ואכן, מדובר בתופעה נפוצה ורבות מן הפניות שמגיעות לממשלה נוגעות לכפל ביטוחים. כפל הביטוח נוצר באופן תמים, בטעות או באי הבנה משיחה פשוטה בטלפון עם נציג חברת הביטוח. לכן – הבדיקה היא כה חשובה, ומטרתה הנה לאתר עבורכם כפל ביטוחים או ביטוחים מיותרים, וכך לחסוך עבורכם כסף ולהימנע מאי נעימויות וטעויות תמימות.

 

מה המאפיינים של בדיקת הר הביטוח שחשוב להכיר?

כמה עולה?

היתרון הגדול של הבדיקה הוא שהיא בדיקה חינמית לחלוטין, והשירות שלה מוצע לגמרי ללא עלות. לעומת בדיקות רבות אחרות שמציעות את שירותן, זוהי בדיקה חינמית לגמרי ולכן כדאית במיוחד.

 

איך בדיוק מבצעים אותה?

ביצוע הבדיקה נעשה דרך חיפוש 'הר הביטוח' באינטרנט, ולאחר מכן כניסה לאתר הר הביטוח. באתר הביטוח תוכלו לראות בצד שמאל למעלה, את שמה של הרשות הממשלתית שאחראית עליו – הרשות לשוק ההון ביטחון וחיסכון. במהלך הבדיקה תדרשו להכניס את פרטיכם האישיים, ולאחר מכן, יתקבלו התוצאות ותוכלו לראות לפניכם את כל הביטוחים והפוליסות עליהם אתם חתומים נכון לאותו הרגע.

 

האם האתר מאובטח ובטוח להזין את פרטיי האישיים?

האתר הנו אתר ממשלתי שמוגש על ידי רשות שוק ההון ביטחון וחיסכון, ומשרד האוצר. כך, אתם יכולים להיות רגועים וסמוכים שהזנת פרטיכם האישיים למען קבלת תוצאות בדיקת הביטוח, היא בטוחה ומפוקחת לגמרי, ופרטיכם אינם מנוצלים לרעה.

 

מטבעות ועטים

באותו נושא