חיפוש

באיזה מקרים משתלם לקחת חוקר פרטי?

עבור אנשים רבים, חוקר פרטי נשמע כמו בעל מקצוע שקיים רק בסרטים ההוליוודיים – לבוש בבגדים שחורים ומשקפי שמש, נעזר בטכנולוגיה הכי משוכללת על מנת לעקוב אחר היעד שלו, נמצא בכל זמן ובכל מקום על מנת להשיג את מבוקשו. תתפלאו לשמוע, אך חוקרים פרטיים קיימים גם במציאות הישראלית שלנו, והם אפילו יכולים לסייע לכם במגוון רחב של תחומים שייתכן וכלל לא חשבתם עליהם. באילו מקרים הכי מתאים לקחת חוקר פרטי?

 

חוקר פרטי על מנת לאתר אנשים

אחד התחומים הקלאסיים שלשמן נועדו חקירות פרטיות הוא איתור אנשים. ישנם מקרים רבים בהם אנשים ביצעו למשל עבירה פלילית כלשהי, ועל מנת להימלט מאימת הדין הם בורחים מהמדינה או נמצאים במקום מסתור. תפקידו של החוקר הפרטי הוא לעלות על עקבותיהם של אנשים אלו, לתפוס אותם ולהביאם לחקירה, על מנת למצות איתם את הדין על מעשיהם.

מקרים נוספים שבהם נדרש חוקר פרטי על מנת לאתר אדם יכולים להיות למשל כאשר היעלמותו של האדם אינה מוסברת – הוא לא ביצע פשע או עבירה כלשהי שמהם הוא בורח, אלא הוא פשוט נעדר. במקרים אלו קרובי משפחתו או חבריו של הנעדר יוכלו לפנות לחוקר הפרטי, על מנת שיסייע בחיפושים אחר האדם הנעדר ויעלה על עקבותיו, במטרה להחזירו בשלום הביתה.

 

חוקר פרטי על מנת לגלות בגידות במערכות יחסים

תחום עיסוק עיקרי נוסף של החוקר הפרטי קשור לנושא גילוי בגידות במערכת יחסים בין בני זוג. ישנם מקרים רבים בהם ישנו חשד כי בן או בת הזוג בוגדים, אך אין הוכחות או ראיות ממשיות לכך מעבר לחשד הלא מבוסס.

במקרים אלו, תפקידו של החוקר הפרטי יהיה להיכנס לעובי הקורה של מערכת היחסים בין בני הזוג. החוקר הפרטי ישתמש במיטב הכלים והטכניקות שעומדים לרשותו על מנת לאתר כל סממן לבגידה, ויחקור לעומק כל סממן שימצא עד שיהיו בידיו הוכחות מספקות וחד משמעיות לכך שישנה בגידה במערכת היחסים בין בני הזוג. את תוצאות מחקרו יעביר החוקר לבן הזוג שהזמין את החקירה, וימליץ לו כיצד לפעול בהמשך.

 

חוקר פרטי על מנת לבצע מודיעין עסקי

מודיעין עסקי הינו אחד התחומים החשובים ביותר בעולם העסקים של ימינו. בעולם בו חברות רבות משתפות פעולה זו עם זו, חותמות הסכמים זו עם זו או מתמזגות אחת עם השנייה – זו כבר כמעט חובה על כל חברה לבצע מודיעין עסקי לחברה השנייה, על מנת לגלות מבעוד מועד בעיות או כוונות נסתרות שיש לחברה.

החוקר הפרטי מבצע מודיעין עסקי על החברה המיועדת, בוחן לעומק כל פרט וכל מידע שעולה בידו, על מנת לבדוק כי החברה אמינה, נקייה וללא כל רבב עוד לפני שמתבצעת עסקה בין שתי החברות.

 

זכוכית מגדלת

באותו נושא
חַשׁמַלַאי
חשמלאי מוסמך 

מה היינו עושים ללא חשמל? תאורה, בישול, מיזוג אוויר ועוד שלל פעולות וצרכים שונים מתאפשרים לנו הודות לחשמל. למעשה, במאה ה-20 ובמאה ה-21, האדם נעשה

קרא עוד »
ספריי
מדבירים ברמת גן

גיליתם שיש לכם מזיקים בחצר או בבית ואתם רוצים להיפטר מהם ממש עכשיו? לא בטוחים איך למצוא מדביר אמין וטוב ברמת גן?   אספנו עבורכם

קרא עוד »