חיפוש

להפוך את הבית לספא פרטי ומרגיע ביום קיץ חם

ימי הקיץ המהביל של ישראל גורמים לרבים לרצות לברוח מהבית, אל הים, הבריכה, אל החופש. למרות הקושי, ניתן בעזרת מספר פעולות פשוטות להפוך את הבית הפרטי למרחב נעים ומפנק. במאמר זה נפרט על דרכים להפוך את הבית לספא פרטי של ממש, כך שתוכלו להתפנק בו בכל יום קיץ חם.

 

דאגו למיזוג איכותי של החלל

שמירה על הטמפרטורה הרצויה בבית, היא חיונית לנוחות שלכם בקיץ הישראלי. יש מספר דרכים לשמור על טמפרטורה נוחה בתוך חלל הבית. ראשית, כדאי מאוד להתקין על כל החלונות וילונות או תריסים איכותיים. בזמן שיא החום, סיגרו את החלונות, וכך תמנעו את חימום הבית על ידי השמש הקופחת. פיתחו אותם לאוורור החלל בשעות הלילה והערב. ניתן כמובן גם לעשות שימוש במזגנים ומאווררים. כדאי עוד לפני בוא הקיץ להזמין ביקור טכנאי מזגנים, שיוודא שהכול פועל כראוי ובמידת הצורך ינקה את רשתות הסינון מאבק וחלקיקים. אם אתם גרים באזורים יבשים יחסית של ישראל, כמו הערבה או ירושלים, תוכלו גם לרכוש מכשירים מפיצי אדים אשר יוסיפו לחות לאוויר, וימנעו מהעור שלכם להתקלף ולהתייבש.

 

מכשירי מסאז' מפנקים

אז נכון, בבית הפרטי שלכם ככל הנראה אין מסאז'יסט מקצועי שיוכל להרפות לכם את כל השרירים, ולפנק אתכם במסאז' רקמות עמוק. למרות זאת, היום יש מגוון של פתרונות טכנולוגיים שמרגישים ממש כמו הדבר האמיתי. שני המוצרים המומלצים ביותר בתחום זה, הם מכשיר מבוסס מים למסאז' כפות רגליים, וכורסת מסאז' שלמה. המכשיר למסאז' ברגלים, הוא למעשה גיגית קטנה, המכילה מספר גלילים עם מרקמים שונים. עליכם למלא אותה במים חמימים, להוסיף סבון אם תרצו, להניח את הרגלים על הגלילים ולהפעיל את המכשיר. כורסת מסאז'ים היום יכולה לתת מסאז' בכל הגוף, ממש כמו בספא אמיתי. היא מכילה אפשרות למגוון עצום של סוגי לחיצות, ממסאז' נעים וקליל, עד מסאז' רקמות עמוק ואיכותי.

 

פנקו את עצמכם בכיבוד בריא וטעים

אחד מהדברים אשר הופכים את הבילוי בספא לנעים כל כך, הוא לוו דווקא אזורי הרחצה או המסאז'ים, הוא הדברים הקטנים שמסביב. אם תשקיעו בעצמכם בכיבוד בריא וטעים בימי הקיץ, תוכלו להרגיש ממש כמו בספא בסלון הבית. רכשו פירות קיץ כמו אבטיח אפרסק ונקטרינה, והגישו אותם צוננים וחתוכים על צלחת. תוכלו גם להכין ולהקפיא ארטיקים ממיצים טבעיים עם חתיכות פרי, או מיוגורט מעורבב עם פירות.

 

השקיעו באמבט רחצה גדול ומרווח

החוויה של ספא לא תהיה שלמה בלי היכולת לרחוץ במים חמים או קרים בהתאם לעונה. גם בבית הפרטי, תוכלו בהשקעה יחסית מצומצמת ליהנות מרחצה עם בן הזוג, או לבד. רכשו לעצמכם אמבט איכותי וגדול מספיק בשביל שניכם יחד, עם מערכת ברזים איכותית ואפשרות לבועות, ותוכלו ליהנות מספא כל יום מחדש.

אמבט פופולרי

באותו נושא