חיפוש

כיצד לשלב איפור עם תכשיטים יוקרתיים?

כל אישה יודעת, שתכשיטים חייבים להשתלב באופן מושלם עם האיפור שלנו, צבע השיער, צבע העיניים, והביגוד. אומנות התאמת התכשיטים למראה הכללי, דורשת ידע מסוים והבנה מינימאלית בהתאמת גוונים. תכשיט יקר שאינו מותאם היטב לגוון העור או לאיפור, עלול לבלוט פחות ולא להגיע למלוא הפוטנציאל הוויזואלי שלו. ואילו תכשיט שמותאם למראה הכולל- יראה מרשים, ויסחוף מחמאות שתגרומנה לנו לשכוח מהר מאוד את ההשקעה הכלכלית שהשקענו בו!

 

רכישת תכשיטים מושכלת

כשאישה מסתובבת בקניון, בחנות תכשיטים, או בחנות אינטרנטית- חוש הראייה שלה עובד שעות נוספות, ומשפיע ישירות על הרגש. כשאנו רואות תכשיט שמוצא חן בעיננו- הדבר גורם לתגובה מיידית, שעשויה להביא לעתים לרכישה אימפולסיבית. כאן חשוב לספור עד 10, ולבחון את התכשיט בדרכים נוספות, מעבר לעובדת היותו תואם את טעמנו האישי. כך למשל, במידה ומצאנו עגילי יהלומים צמודים שנראים בדיוק כמו שחלמנו, אין זה מספיק שהם נראים כך- ונרצה להניח אותם עלינו כדי לבדוק שהם מתאימים לגוון העור שלנו, לאיפור, ולנתונים נוספים. היועצת בחנות התכשיטים לרוב גם תוכל לתת לנו מידע מקצועי לגבי כל תכשיט, וצורת האיפור שתוכל להבליט אותו יותר, ותגרום לנו ולתכשיט לזהור באופן המרשים ביותר.

 

התאמת האיפור לתכשיט

כפי שאנו יכולות להתאים תכשיט לצורת האיפור שאנו נוהגות להשתמש בה, גם הדרך ההפוכה היא אפשרית בהחלט. נשים שמבינות בתחום האיפור, יועצות קוסמטיקה, ומוכרות תכשיטים- תוכלנה לסייע בידינו להתאפר בצורה כזו, שתגרום לתכשיט להיראות במיטבו ולהגיע למלוא הפוטנציאל שלו. תכשיטי זהב לבן ותכשיטי זהב צהוב- דורשים תשומת לב שונה בעת האיפור, וכמו כן- גם מיקום ענידת התכשיט משפיע- כך שיש הבדל אם אנו מדברות על שרשרת יהלומים, עגילים צמודים, נזם לאף, וכדומה.

 

כשמדובר באירועים מיוחדים

נשים רבות נוהגות לשכור מאפרת, וזו לעתים גורמת להן להבין דברים חשובים בנוגע לאיפור שלהן. אך האם מדובר רק על אירועים מיוחדים? מה לגבי שגרת היום יום? ובכן, מומלץ לכל אישה באשר היא- לקבל הדרכה בליווי אשת מקצוע מתחום האיפור, על מנת לדעת להתאים את האיפור היומיומי לתכשיטים שאנו עונדות – ולהוציא מהם את המיטב.

נשים רבות ממהרות לרכוש תכשיטים שמוצאים חן בעיניהם, אך שוכחות לשים לב לפרטים הנלווים והחשובים. תכשיט יקר ככל שיהיה- לא תמיד יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, במידה ואין הוא מותאם בצורה טובה לאיפור, לצבע העיניים, גוון השיער, וכו'.

בעוד נשים רבות מבקשות ייעוץ מקצועי לגבי התאמת איפור ותכשיטים רק במסגרת אירועים מיוחדים, אחרות מבינות את חשיבות העניין גם בשגרת היום-יום, ודואגות לקחת הדרכה מקצועית שתעזור להן להתנהל בצורה נכונה יותר מבחינה זו. התאמה נכונה של התכשיט לאיפור ולהיפך- תגרום לתכשיט להיראות אחרת לחלוטין, ותבליט אותו באופן המחמיא ביותר.

למידע נוסף על טבעות אירוסין: https://www.diamondf.co.il

באותו נושא