חיפוש

למה שווה לכם לפנות עוד היום אל הר הביטוח

ביטוחים הם משהו שאיש מאיתנו לא היה מוכן לוותר עליו ובצדק. הדבר האחרון שנרצה זה למצוא את עצמנו בסיטואציה שבה אנחנו זקוקים לעזרה או לטיפול כלשהו ולמעשה אין לנו ביטוח. זו יכולה להיות מחלה שדורשת טיפול מיוחד ויקר, תאונה עם הרכב או כל תקלה אחרת, ולכן ברור מדוע לכולנו יש לא מעט מוצרי ביטוח שונים. עם זאת, כולנו גם יודעים לומר שאנחנו כנראה משלמים יותר מידי על הביטוחים השונים ויתרה מכך, יכול להיות שאנחנו משלמים על אותו ביטוח פעמיים! זה אבסורד וכל אדם שבטוח שהוא מנהל את ענייניו הכלכליים בצורה נכונה יהיה בהלם, אך האמת היא, שהבירורים של הר הביטוח מוכיחים שלא פעם זה המצב. לכן, אם אתם יכולים לברר בקלות רבה האם גם אתם משלמים יותר מידי או על ביטוחים כפולים, מדוע שלא תעשו זאת?

הר הביטוח שומר על הפרטיות שלכם

יצא לכם כבר לשמוע בעבר על היוזמה הזאת, הר הביטוח, אבל עד היום לא פניתם אליה כי הייתם בטוחים שהפרטיות שלכם תיפגע? הייתם בטוחים שמעכשיו הפרטים שלכם יופצו בכל מקום? אם כך, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. ראשית, הפרטים שהר הביטוח מבקש מכם למסור כדי לבצע את הבירורים אינם מורכבים או אישיים מידי ושנית, הם לא מופצים לשום גורם. בהתאם לשם ולשם משפחה שלכם מערכת הר הביטוח תברר לא רק באיזו חברת ביטוח אתם מבוטחים, אלא גם איזה מוצרי ביטוח יש לכם היום. המערכת תוציא לכם דוח מפורט במהירות ובהתאם לכך תוכלו להחליט מה אתם עושים.

כסף מזומן

האם יש חסכונות שמחכים לכם?

יכול להיות שגם ההורים שלכם, כמו הורים של אנשים רבים אחרים, עשו חסכונות דרך חברת ביטוח כזו או אחרת והלכו לעולמם. באמת נדמה לכם שאותה חברת ביטוח תחפש אתכם, בתור היורשים, ותספר לכם על החסכונות שמחכים לכם אצלה? כמעט בכל המקרים זה לא המצב וזו עוד סיבה טובה לפנות אל הר הביטוח. תוכלו להזין את הפרטים של ההורים שלכם שנפטרו ובהתאם לכך המערכת תעשה חיפוש. בהחלט יכול להיות שתגלו לא מעט כסף שמחכה לכם בחברת ביטוח כזו או אחרת מאז שההורים שלכם נפטרו ושעכשיו אתם יכולים לרשת את הונם, אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן שתקבלו את מה שמגיע לכם ושתפסיקו לשלם כל כך הרבה כסף בחודש על ביטוחים, שחלק מהם פשוט מיותרים.

 

בצע בדיקה עכשיו: https://harhabituach.co.il

 

 

באותו נושא